اخبار ورزشیفوتبال جهان

نیمکت تیم ملی آلمان یا مدیر ورزشی شالکه؛ دو گزینه شغلی برای رانگ‌نیک

چهره‌ای که یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی آلمان است، امکان دارد بار دیگر به شالکه بازگردد.

به گزارش پیشرو ورزش، رالف رانگ‌نیک این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود. این مربی صاحب سبک و ۶۲ ساله تا تابستان گذشته گزینه‌ای برای حضور روی نیمکت تیم آ.ث میلان ایتالیا بود اما وقتی باشگاه ایتالیایی به کار با استفانو پیولی ادامه داد، در آلمان ماندگار و منتظر فرصت شغلی جدیدی شد.

هفته گذشته زمانی که یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان اعلام کرد که بعد از بازی‌های به تعویق افتاده یورو ۲۰۲۰ در تابستان سال آینده بعد از ۱۵ سال به همکاری با تیم ملی کشورش خاتمه می‌دهد، از رانگ‌نیک به عنوان گزینه‌ای مناسب برای جانشینی وی نام برده شد.

این درحالی است که او این امکان را نیز دارد تا در بوندس‌لیگا کار کند.

براساس گزارش نشریه بیلد، رانگ‌نیک اکنون مورد توجه مدیریت باشگاه شالکه است. سران شالکه بعد از تلاش فراوان اما بی‌ثمر در فصل جاری و تداوم قعرنشینی این تیم بوندس لیگا، از حالا به فکر آینده هستند.

آنها دیگر اطمینان یافته‌اند که فصل بعد در دسته دوم بوندس‌لیگا حضور خواهند داشت. به همین خاطر برای بازسازی تیم پرقدمت ژرمن‌ها، خواهان حضور رانگ‌نیک هستند تا به عنوان مدیر فنی با آبی پوشان کار کند و طرح و برنامه ارائه دهد.

اگر او در این پست با شالکه کار کند، در حقیقت برای سومین بار با آبی پوشان وارد همکاری مشترک می‌شود زیرا قبلا در دو مقطع سرمربی این تیم بوده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا