اخبار ورزشیفوتبال ایران

نکونام: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم/درخشش پاتوسی؟هر چقدر پول بدهید آش می‌خورید!

سرمربی تیم فولاد گفت: می‌توانستیم با گل‌های بیشتری شاهین را شکست دهیم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس از اهواز، جواد نکونام بعد از پیروزی تیمش برابر شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: تیم ما خیلی خوب بازی را شروع کرد و موقعیت‌های زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم و اگر دقت می‌کردیم در نیمه اول می‌توانستیم به راحتی با نتیجه ۲ یا ۳ بر هیچ بازی را ببریم. مقداری بی‌دقتی باعث این اتفاق شد. بازی رفت و برگشت دروازه‌بان تیم شاهین بوشهر باعث این شد که ما بازی را یک بر صفر ببریم. ما باید در دو بازی رفت و برگشت با گل‌های بیشتری پیروز می‌شدیم. این دروازه‌بان به خوبی بازی کرد و مانع شد که ما گل‌های بیشتری بزنیم.

وی افزود: ما خیلی خوب توانستیم شاهین را کنترل کنیم، تیمی که در ۴ بازی ۱۰ امتیاز داشت و ۸ گل زده به ثمر رسانده بود، توانستیم موقعیتی را به شاهین ندهیم. ما اگر بیشتر دقت می‌کردیم با گل‌های زیادی پیروزی می‌شدیم. تیم ما مستحق پیروزی بود.

نکونام تأکید کرد: من به بازیکنانم تبریک می‌گویم. با توجه به اینکه هوادارانمان در این بازی حضور نداشتند، توانستند خیلی خوب و باانگیزه بازی کنند و نتیجه خوبی را رقم بزنند و کنترل خیلی خوبی را بر بازی داشته باشند. ما می‌دانستیم که اگر شاهین بازی مستقیم را انجام دهد، این ایده‌آل ما است و ما توانستیم آنها را کنترل کنیم و به آنها ضربه بزنیم و با کمی بدشانسی بازی را یک بر صفر بردیم.

سرمربی تیم فولاد در مورد روند رو به رشد این تیم عنوان کرد: ما در همه بازی‌ها تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم و امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و بهترین نتایج را کسب کنیم. تیم ما نشان داده لیاقت و شایستگی این بردها را داشته است.

وی در خصوص اینکه در آینده تیم فولاد چه تاکتیکی خواهد داشت، گفت: من نمی‌توانم تاکتیک تیمم را لو دهم و در اینجا آن را مطرح کنم.

نکونام درمورد حضور نداشتن تماشاچیان در این دیدار گفت: وقتی تماشاچیان حضور دارند یک هیجان دیگری به بازی داده می‌شود. ما در بازی مقابل پدیده همین شرایط را داشتیم ولی در آن بازی نمی‌شد این همه موقعیت خوب ایجاد کرد ولی در بازی با شاهین می‌دانستیم که شاهین چگونه بازی می‌کند و ایده‌آل ما است. ما تیم شاهین را آنالیز کردیم و این تیم در ۴ بازی آخر خود موقعیت‌های زیادی داشت و تیم ما تنها تیمی بود که به آنها موقعیت نداد و همه حرکاتش را کنترل کردیم. این تیم مثل موم در دست ما بود و می دانستیم چه می کنند. بازیکنان ما در تمرین تمرکز بالایی دارند و آن را در زمین نشان می‌دهند. چیزی که الان خیلی مهم است، این است که ما این بازی را هم دوست داشتیم با هوادارانمان به میدان می‌رفتیم، کاری که در بازی با پدیده انجام دادند و به ما خیلی کمک کردند.

سرمربی تیم فولاد در مورد قضاوت این دیدار افزود: من درمورد قضاوت آقای همرنگ باید بگویم ایشان تا به حال برای ما قضاوتی نداشته‌اند و باید بگویم عالی قضاوت کردند. من بعد از بازی از خودشان هم تشکر کردم و نمی‌دانم این داورها قبلا کجا بودند و الان به لیگ ما اضافه شدند. اگر ما چیزی می‌گوییم برای این است که فوتبال ما پیشرفت کند. اگر اشتباهی بشود اعتراض می‌کنیم و امروز آقای همرنگ فوق‌العاده قضاوت خوبی داشتند و بازی را به خوبی کنترل کردند و در این بازی درگیرانه و اینکه زمین شرایط مناسبی را بعد از دو روز بارندگی نداشت، توانستند به خوبی بازی را کنترل کنند. من از گروه داوری تشکر می‌کنم.

وی در مورد عملکرد تیمش تصریح کرد: من در تمرینات تمام تلاشمان را می‌کنیم و در تمام بازی‌ها این تلاش‌ها را می‌کنیم و با تمرکز ظاهر می‌شویم.

نکونام در مورد مصدومیت شهاب گردان گفت: در تمرینات پیش از شروع این دیدار شهاب را از دست دادیم و باید ببینیم بعد از MRI که پزشکان از او می‌گیرند مصدومیتش چگونه است و مرادیان هم در اولین حضورش خیلی خوب ظاهر شد.

سرمربی تیم فولاد در مورد بیماری کرونا و سلامتی بازیکنان عنوان کرد: همه باید به فکر سلامتی و فوتبال باشیم من دیگر از این به بعد در مورد این صحبت نمی‌کنم و باید منتظر تصمیمات مسؤولان باشیم.

وی در مورد عملکرد پاتوسی اظهار داشت: یک مثالی است که می‌گوید هر چقدر پول بدهید آش می‌خورید. بازیکنانی که در فوتبال اروپا و دنیا به تنهایی نتیجه بازی را تغییر می‌دهند هزینه زیادی می‌کنند. در تیم ما فقط پاتوسی نیست. در تیم ما همه زحمت می‌کشند. فرشاد احمدزاده، نیک‌نفس، با توجه به خریدهایی که در نیم فصل دوم انجام داده‌ایم مشخص است که تیم ما یک روحیه دیگری دارد و بازیکنانی که در نیم فصل اول برای ما زحمت کشیده‌اند از آنها تشکر می‌کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا