اخبار ورزشیفوتبال ایران

نکونام: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به تیم خوب آهال بزنیم.

به گزارش پیشرو ورزش، جواد نکونام بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل آهال ترکمنستان در نشست خبری، اظهار داشت: آهال تیم خوب و قابل احترامی است و مردانه باز ی می‌کند. می‌دانستیم بازی سختی خواهد شد. با تمرکز و فعل خواستن توانستیم پیروز شویم. هیچ تیمی به اندازه ما در دو بازی گذشته مقابل آهال صاحب موقعیت گلزنی نشده بود. چه زمانی که یازده نفره بودند و چه بعد از آن، اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: برنده شدن سخت است اما این کار را انجام دادیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. باید برای دور برگشت تمرکز داشته باشیم. آنچه ناراحت کننده بود در ۲۰ دقیقه پایانی بازی حریف مسابقه را از جریان انداخت خیلی وقت تلف کردند. این مسئله ناراحت کننده بود بخصوص برای ما که می‌خواستیم گل بزنیم. خدا را شکر داور بازی را خوب کنترل و قضاوت کرد و به او خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.

نکونام در مورد شرایط تیمش گفت: ما همیشه برای تمام بازی‌ها اعتماد به نفس را داریم. همانطور که کارشناسان و تمام کسانی که فوتبال را آنالیز می‌کنند، می‌دانند تیم خوب و با کیفیتی هستیم و شانس‌های زیادی برای گلزنی به دست می‌آوریم. در این سه بازی در هر مسابقه ۸ تا ۱۰ شانس گلزنی داشتیم ولی تا امروز به پیروزی نرسیده بودیم. در این بازی ها ۴ بار توپ را به تیرک دروازه زده‌ایم و نیاز به تلاش و برد داریم و باید این شرایط خوب را تکرار کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا