اخبار ورزشیفوتبال ایران

نکونام: مهم ۳ امتیاز بازی بود که گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: مقابل نساجی مهم کسب ۳ امتیاز بود که به آن رسیدیم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، جواد نکونام پس از برتری یک بر صفر فولاد مقابل نساجی اظهار داشت: مهم سه امتیاز بود که گرفتیم. بازی دو نیمه متقاوت داشت. نیمه اول بد بودیم، اما نیمه دوم بهتر شدیم. نساجی بازیکنانی دارد که چند سال است با هم بازی می‌کنند و شناخت دارند. ما اجازه دادیم آنها نیمه اول بازی کنند، اما در نیمه دوم بازی را در اختیار گرفتیم و با یک ضربه آزاد توانستیم به برتری برسیم. ما در هفته های اخیر نیز سه گل از روی ضربه ایستگاهی زدیم.

وی ادامه داد: از بازیکنانم گلایه دارم چون در نیمه اول اجازه دادند که نساجی بازی کند و توپ و میدان را در اختیار داشته باشد.

نکونام با تمجید از هواداران فولاد گفت: آنها همیشه حامی ما هستند و به ورزشگاه می‌آیند. به همین دلیل این برد را به آنها تقدیم می‌کنیم.

سرمربی فولاد در مورد اینکه چرا سینا مریدی در پست خود بازی نمی‌کرد، گفت: با توجه به اینکه نساجی در پست هافبک سه بازیکن خوب داشت به همین دلیل مریدی را در جای دیگری بازی دادیم. او یکی از مهره‌های خوب ما است و دلیل تعویضش هم این بود که نیاز به بازی هجومی داشتیم.

نکونام در مورد اینکه ترکیب ایده‌آل شما چیست، گفت: ترکیب ایده آل من بازیکنانی هستند که زحمت می‌کشند و خوب تمرین می‌کنند. تمرین برای من خیلی مهم است.

وی در مورد حضور بازیکن برزیلی در ترکیب فولاد اظهار داشت: این بازیکن در حال حاضر در اهواز است و در صورت توافق از فردا در تمرین حاضر می‌شود. هرچند دیر است، اما به هرحال نیاز داریم که بازیکن جدید بیاید.

سرمربی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید، تیم شما در خط حمله خوب کار نمی‌کند، گفت: مردم فوتبال را طور دیگری نگاه می‌کنند و اگر سوال دارید در خدمتتان هستم.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا