اخبار ورزشیفوتبال ایران

نکونام: فولاد جانانه جنگید

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم، آنها جانانه جنگیدند.

به گزارش پیشرو ورزش، جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار برگشت مقابل آهال ترکمنستان اظهار داشت: به تیم خوب آهال به خاطر داشتن چنین کیفیتی تبریک می‌گویم. در این ۲ بازی ما را واقعاً به دردسر انداختند. رسیدن به پشت تیم حریف سخت بود. بازی را بسته بودند. می‌توانستیم در چند موقعیت گل بزنیم تا بازی را کنترل کنیم. در نیمه اول هم می توانستیم گل دیگری بزنیم. دروازه بان حریف روز خوبی راپشت سر گذاشت.

وی افزود: تیم ما خیلی خوب و با نظم بازی کرد. می‌دانستیم ازبازی چه می‌خواهیم و به چه شکل باید بازی کنیم. موقعیتی به حریف ندادیم. تیم ما می‌توانست شکل خودش را حفظ کند حتی دقایقی که ۱۰نفره بودیم و در نیمه اول بازیکن ما تعویض شد. تیم ما تونست بازی را خوب کنترل کند و به موفقیت برسیم. به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم؛ جانانه جنگیدند. می‌دانستیم این بازی چقدر مهم است. از آنها تشکر می‌کنم. با تمرکز کامل برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

سرمربی فولاد تصریح کرد: ما دو تغییر اجباری داشتیم. شیمبا و آبشک دو اخطاره بودند و نمی‌توانستند بازی کنند چند بازیکن ما هم خسته بودند و مجبور بودیم تغییر بدهیم. متأسفانه نیمه اول بوحمدان هم مصدوم شد و مشکلات ما را زیاد کرد. وقتی جلوتر رفتیم سینا مریدی مصدومیت جزیی پیدا کرد و مجبور به تعویض شدیم. رطوبت هوا هم واقعاً بالا است و فشار بیشتری را به بازیکنان وارد می‌کند. مجبور به تغییر شدیم. تمام بازیکنان خیلی خوب و با تمرکز بالا بازی کردند. واقعاً به آنها خسته نباشید می‌گویم از همه آنها تشکر می‌کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا