اخبار ورزشیفوتبال ایران

نکونام: از صعود فولاد خوشحالم اما کارمان هنوز تمام نشده است

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: از صعود فولاد خوشحالم اما کارمان هنوز تمام نشده است.

به گزارش پیشرو ورزش، جواد نکونام پس از پیروزی دربازی برگشت مقابل الغرافه اظهار داشت: می دانستیم بازی سختی داریم. آخرین شانس الغرافه بود. روز اول گفتم گروه سختی داریم و تیم ها خیلی به هم نزدیک هستند. خوشحالیم از اینکه تیم ما صعود کرد اما کارمان هنوز تمام نشده است.

وی افزود: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. با تمرکز بالا مقابل ما ظاهر شدند تا موفق شوند. نیمه اول را خوب شروع کردیم و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم. نیمه دوم روی ضدحمله می توانستیم گل های بیشتری بزنیم ولی متاسفانه این کار را نکردیم. روی دو اشتباه به حریف موقعیت های صددرصد دادیم. این برای من ناراحت کننده است. از دو سه بازیکن واقعا گله مند هستم. شب خوبی نداشتند. باید بدانند لیگ قهرمانان آسیا جای بهترین هاست و همه باید بهترین عملکردشان را داشته باشند.

سرمربی فولاد تصریح کرد: به هوادارانمان، تمام کسانی که برای برد ما دعا می کنند و بازیکنان و افرادی که زحمت می کشند تبریک می گویم. در این هوای گرم و شرجی بازی کردن سخت است و به همه خسته نباشید می گویم.

نکونام در انتقاد از برنامه ربزی کنفدراسیون فوتبال آسیا و شرایط برگزاری مسابقات، گفت: من سال ها در آسیا بازی کردم. نماینده بازیکنان در این قاره بودم. امیدوارم چنین چیزی دیگر تکرار نشود. با انجام بازی هر سه روز یکبار، در این گرما و این رطوبت، ما بازیکنان را می کشیم. در حالیکه تمام دنیا فوتبال را رفت و برگشت با تماشاگر برگزار می کنند، اما بازی های آسیا به صورت متمرکز در کشوری که گرم است و رطوبت دارد برگزار می شود. بازیکنان باید هر سه روز یک باربازی کنند. این شرایط برای بازیکنان کشنده و سخت است. امیدوارم سال های بعد این اتفاق نیفتد. خدارا شکر کرونا هم رفته و همه کشورها می توانند میزبانی کنند.

سرمربی فولاد گفت: وقتی گل را زدیم طبق برنامه و شکل بازی که الغرافه داشت، می دانستیم آن ها منتظر اشتباهات ما هستند که بتوانند ضدحمله بزنند و شرایط را برای ما سخت کنند. می توانستیم در نیمه اول گل دوم را بزنیم اما استفاده نکردیم. وقتی تیمی انتحاری بازی می کند و چیزی برای از دست دادن ندارد، هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شوید سخت تر می توانید دفاع کنید چون با تمام نفرات جلو می آیند.

وی افزود: در ضدحمله اگر دقت می کردیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. یکی دو صحنه هم شانس آوردیم. اما از ابتدا برنامه داشتیم که خوب فشار بیاوریم و به گل برسیم تا حریف از لاک دفاعی خارج شود و روی ضدحملات گل بزنیم. کمی عدم تمرکز باعث شد به گل های بعدی نرسیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا