اخبار ورزشیفوتبال ایران

نکات مهم جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از زبان شکوری

سرپرست دبیرکلى فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزارى جلسه اعضاى هیات رییسه در بجنورد از تصویب سه مصوبه در این نشست خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکورى با بیان  این موضوع گفت:نشست اعضاى هیات رییسه فدراسیون فوتبال در بجنوردبرگزار شد ودرخصوص دستورجلسه وموضوعات مرتبط تصمیات لازم اتخاذ شد.

سرپرست دبیرکلى فدراسیون فوتبال اضافه کرد:برخلاف بعضى مسائل مطرح شده، سفررییس واعضاى هیات رییسه به خراسان شمالی ارتباطى به موضوعات دیگر نداشته وشایعات مطرح شده در این خصوص به هیچوجه صحت ندارد. در واقع دوجلسه مشترک با استاندار نیز در خصوص مسائل و موضوعات دیگرى بوده است.

شکورى با تشریح مصوبات جلسه هیات رییسه در بیرجند گفت:سه مصوبه بسیار مهم دراین جلسه داشتیم.مصوبه ها و انتخاب و معرفى اقاى ممبینى به عنوان رییس کمیته داوران بود.همچنین با تصویب هیات رییسه اقاى صادق درودگر به عنوان مدیر عامل سازمان اقتصادى فدراسیون و انتخاب معرفى شدند. سومین مصوبه درخصوص مسابقات لیگ بود.براساس تصمیم هیات رییسه تمامى باشگاهها موظف به ایجاد شرایط و زیرساختهاى مناسب براى برگزارى مسابقات و تجهیز ورزشگاه هستند.درصورتى که شرایط لازم براساس استانداردها خصوصا برای تسهیل حضورتماشاگران و بلیط فروشى الکترونیکى فراهم نشود تیم میزبان بایدبازى هاى خانگى خودش را در ورزشگاه دیگرى برگزار کند.

وى در پایان اظهار داشت:فدراسیون فوتبال در انتقال و جا به جایى باشگاهها هیچ دخالتى نداشته و شایعات مطرح شده در این خصوص به هیچ وجه صحت ندارد.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا