اخبار ورزشیفوتبال جهان

نویهاوس به فکر رفتن به فوتبال انگلیس نیست

هافبک ملی پوش و خوش آتیه بورسیامونشن گلادباخ به فکر رفتن به انگلیس نیست و بین بایرن و دورتموند یکی را برای بازی انتخاب می کند.

به گزارش پیشرو ورزش، از مدت ها قبل بایرن مونیخ نام فلوریان نویهاوس را در صدر لیست خرید تابستانی خود قرار داد اما بعد یکسری رسانه ها گزارش کردند که او مورد توجه بورسیادورتموند نیز است. از طرفی برخی منابع هم از علاقمندی تیم های انگلیسی همچون لیورپول به این بازیکن تازه ملی پوش شده آلمانی  خبر دادند.

طبق گزارش امروز اشپورت بیلد، بازیکن خوش درخشیده بورسیامونشن گلادباخ اکنون در فکر رفتن به لیگ برتر انگلیس نیست. زیرا حضور خود را در شرایط سنی کنونی مناسب نمی داند.

در واقع قصد دارد برای آینده از بین بایرن و دورتموند یکی را برای آینده برگزیند.

البته نشریه آلمانی همچنین عنوان کرده مارکو رزه، سرمربی مونشن گلادباخ در صورتی که تابستان به بورسیادورتموند رود، علاقمند است این بازیکن را با خود به جمع زنبورها ببرد.

البته چه در صورت حضور در بورسیا و چه در مونیخ، هریک مجبورند بند آزادسازی ۴۰ میلیون یورویی نویهاوس را با گلادباخ فعال کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا