اخبار ورزشیفوتبال ایران

نویل: مصاف با انگلیس و آمریکا جذابیت خاصی برای ایرانی ها خواهد داشت

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس معتقد است روابط دولت ها در ۲۰ – ۳۰ سال گذشته میان ایران با انگلیس و آمریکا عالی نبوده به همین جهت این دیدارها خاص و جذاب خواهد بود.

به گزارش پیشرو ورزش، قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، شب گذشته برگزار شد و تیم ملی ایران در گروه B مسابقات باید با تیم های آمریکا، انگلیس و تیم برنده پلی آف اروپا مصاف دهد.

در همین رابطه گری نویل کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس معتقد است این گروه برای سه شیر آسان است اما از نظر احساسات این دیدارها می تواند برای آن ها دردسر ساز شود.

وی درباره مصاف با ایران اظهار داشت: روابط دولت ها در ۲۰ – ۳۰ سال گذشته میان ایران با انگلیس و آمریکا عالی نبوده و به همین دلیل این بازی ها می تواند برای ایرانی ها خاص و جذاب باشد.

نویل همچنین مصاف با اوکراین را به رویایی با ولز و اسکاتلند ترجیح داد و گفت: دیدار با تیم های ولز و اسکاتلند می تواند برای انگلیس چالش برانگیز باشد زیرا به دلایل تاریخی آن ها انگیزه بالایی برای تقابل با انگلیس خواهند داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا