اخبار ورزشیفوتبال ایران

نوید کیا: در بهترین موقع گل زدیم/ از لحاظ ساختاری خوب می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:ما همان دقایق اول به گل رسیدیم که بهترین موقع بود.

به گزارش پیشرو ورزش، محرم نویدکیا در پایان بازی سپاهان و ذوب آهن اظهار داشت: دربی اصفهان همیشه جذاب بود و امروز هم یک بازی جذاب دیدیم. ما همان دقایق اول به گل رسیدیم که بهترین موقع بود. عقب نشستیم و چند موقعیت به ذوب‌آهن دادیم. ما می دانیستیم نیم دوم حمله می‌کنند و سعی کردیم از ضد حملات استفاده کنیم.

وی در خصوص اعتراض به داوری در لحظات پایانی بازی عنوان کرد: بعد از نتیجه ۲ بر صفر می‌خواستیم تعویض کنیم و این موضوع کمی طول کشید. نمی‌دانم این موضوع از سمت ما بود یا داور که یک مقدار بهم ریختگی رخ داد.

نویدکیا در رابطه با یاسین سلمانی بازیکن جوان سپاهان گفت: یاسین کاپیتان تیم جوانان است، می‌تواند در آینده در بهترین تیم‌های دنیا بازی کند، به خاطر شرایط تیم کمی به او کمتر بازی رسید. درست است ۱۸ سال دارد ولی در آینده قطعا می‌تواند بازیکن بزرگی شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: یکی از نقاط خوشحالی ما بازیکنانی بودند که تازه وارد زمین شدند و خوب بازی کردند. با تعویض‌هایمان توانستیم از بی‌مهابا حمله کردن ذوب آهن استفاده کنیم. ما داریم از لحاظ ساختاری خوب می‌شویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا