اخبار ورزشیفوتبال ایران

نویدکیا: هوادار ما را شگفت زده کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هوادار ما را شگفت زده کرد و برد را مدیون بازیکنان تعویضی هستیم.

به گزارش پیشرو ورزش، محرم نویدکیا پس از برتری سپاهان مقابل هوادار در نشست خبری اظهار داشت: بازی فوق العاده پیچیده ای بود. واقعا تصور این مسابقه را از هوادار نداشتیم. دو بازی قبلی بازیسازی می‌کردند و با ساختار دیگری بازی کردند و ما را شگفت زده کردند و سازماندهی دفاعی خیلی خوبی داشتند. تمام فضاها را از ما گرفته بودند و دوندگی زیادی داشتند. به خاطر همین یک مقدار بازیکنان ما عصبی شدند، نمی توانستند بازیسازی کنند و بازی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم بهتر شدیم و بازیکنان را توجیه کردیم. با تعویض هایی که داشتیم سعی کردیم از فضاها استفاده کنیم و سرعت مان را بالا ببریم. بچه هایی که تعویض شدند، خیلی به ما کمک کردند و این برد را مدیون بازیکنان تعویضی هستیم.

وی در مورد دعوتش به کمیته اخلاق عنوان کرد: به خاطر یک مصاحبه بود و رفتیم و نشستیم و نظرات خود را گفتیم. آنها هم نظرات خود را گفتند و موضوع خاصی نبود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص بازی دفاعی هوادار گفت: طبیعی است که فشار زیادی را در این بازی تحمل کردیم که البته برای بچه های ما خوب بود. شاید خیلی از تیم‌ها بخواهند با دفاع از ما امتیاز بگیرندو این ما هستیم که باید بیشتر کار کنیم و موقعیت ایجاد کنیم. واقعیت فوتبال این است که سازماندهی دفاعی راحت تر از ساختار هجومی است و برنامه های حمله نیاز به راهکار بیشتر و بهتر دارد.

وی ادامه داد: من هیچ وقت این نوع فوتبال را کثیف نمی‌دانم و بلکه منطقی است. تیم ها دوست دارند از شانس شان استفاده کنند و از ما امتیاز بگیرند. در نیمه دوم مسابقه ما بودیم که اصرار به حملات بیشتر داشتیم و عصبانی نشدیم. در مجموع هیچ ایرادی به تیم هوادار نمی‌گیرم.

نویدکیا در مورد دست زدن به ترکیب برنده عنوان کرد: معتقدم تغییرات زیاد به تیم‌ها کمک نمی‌کند و ما هم با کمترین تغییرات جلو می‌رویم. باید نوع بازی مان را به حریف دیکته کنیم و اینکه مدام تغییرات داشته باشیم اشتباه است. ابلته امیدوارم روزی نرسد که فکر کنم این دیدگاه اشتباه بوده و باید تغییرات زیاد می‌دادم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا