اخبار ورزشیفوتبال ایران

نویدکیا: بزرگ‌ترین تصمیم زندگی‌ام را گرفتم /نتایجم در خور شأن سپاهان نباشد استعفا می‌دهم

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام را گرفتم اما هم‌اکنون با تمام وجودم اینجا هستم و تا آخر هم ادامه خواهم داد.

به گزارش پیشرو اسپرت، محرم نویدکیا عصر امروز پس از دیدار سپاهان مقابل سپاهان نوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون انتخابش به عنوان سرمربی تیم سپاهان اظهار داشت: یک زمانی در زمان به عنوان بازیکن در خدمت سپاهان بودم و اکنون نیز به عنوان سرمربی در خدمت تیم سپاهان خواهم بود، پس از چهار سال خانه نشینی اکنون مسؤولیت سخت‌تری را نسبت به دوران بازی‌ام در پیش دارم.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: اکنون باید تصمیمات قاطع و سنگینی را اتخاذ کنم، تصمیماتی که شاید برای خیلی‌ها دل‌نشین نباشد؛ سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام را گرفتم اما هم‌اکنون با تمام وجودم اینجا هستم و تا آخر هم ادامه خواهم داد.

وی در خصوص تغییرات در کادرفنی و بازیکنان سپاهان تشریح کرد: تا پس از بازی‌های آسیایی هیچ تغیری‌ ترکیب در تیم ایجاد نخواهد شد، شاید یکی الی دونفر به کادرفنی اضافه شوند، پس از بازی‌های آسیایی لیست نهایی ام را به باشگاه ارائه می‌دهم.

نویدکیا در خصوص مصادف شدن حضورش مجددش در باشگاه سپاهان با سکانداری مجدد ساکت در این مجموعه تشریح کرد: اواخر دوران بازی‌ام با سیستم مدیریت سپاهان مشکل داشتم و باعث شد با دلخوری از یکدیگر جدا شویم؛ مذاکرات زیادی را با ساکت داشته‌ام این در صورتیست که ۱۰ سال بازیکن وی بودم، به جمع‌بندی خوبی باهم رسیدیم و ساکت دوست دارد سال‌های طولانی در سپاهان فعالیت کنم اما می‌دانم این موضوع بستگی به نتایج دارد.

سرمربی تیم سپاهان در خصوص منعقد شدن قرارداد سه ساله‌اش و برخی تفاسیر مبنی بر اینکه مدیریت سپاهان قصد دارد فرصت زیادی به وی بدهد و در صورت موفق نشدن در سال نخست، وی همچنان حاشیه امنی دارد گفت: کاملا با این موضوع مخالفم. سپاهان تیم بزرگی است، شخصا اگر در سال نخست اگر ببینم نتایجم در شأن سپاهان نیست، خودم استعفا می‌دهم.

وی در خصوص دیدار تدارکاتی امروز تیم خود نیز افزود: شرایط ایده‌‌آلی در این دیدار نداشتیم اما شرایط بد هم نبود و امیدوار کنند.

نویدکیا پیرامون اینکه شرایط سپاهان برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا چگونه است، افزود: قطعا نتیجه گرفتن سخت است، چند بازیکن مصدوم داریم و امیدوارم که همه بازیکنان به بازی برسند و بتوانیم خوب رقابت کنیم.

سرمربی تیم سپاهان، در مورد استقبال هواداران گفت: هواداران سپاهان همیشه به من لطف داشتند و شرایط امروز بهتر از آن چیزی بود که همیشه تصور می‌کردم، فقط می‌توانم بگویم مشکلاتم را بیشتر کردند زیرا باید بتوانم جواب خوبی‌های آن‌ها را بدهم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا