اخبار ورزشیفوتبال ایران

نویدکیا: با داد و بیداد مشکلی حل نمی‌شود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فکر می‌کنم گل دومی که به ثمر رساندیم سالم بود.

به گزارش پیشرو ورزش، محرم نویدکیا پس از دیدار تیم فوتبال سپاهان مقابل پیکان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: فکر می‌کنم ما حدود نیم ساعت اول بازی را از دست دادیم و بدون تمرکز بودیم. روی توپ‌های هوایی معمولی بودیم، اما از دقیقه ۳۰ به بعد بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه دوم روند خوبی داشتم. سعی کردیم از فضاهای کناری و وسط زمین خیلی خوب استفاده کنیم و به گل هم رسیدیم. گل دوم ما هم فکر می‌کنم سالم بود و مشکلی نداشت و کامل به بازی برگشته بودیم که متاسفانه روی یک توپ معمولی با یک شوت خیلی خوب تبدیل به گل شد.

وی ادامه داد: بعد از گل هم سعی کردیم خیلی خوب بازی کنیم، اما متاسفانه باختیم. خیلی سخت است، اما باید این واقعیت‌ها را قبول کنیم که فوتبال این روزها را هم دارد. به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند و مسئولیت تمام این مشکلات با من است. نتایج ما خوب نیست و چند باخت داشتیم و تا هفته یازدهم ۳ شکست داریم. این تعداد شکست باید در کل فصل برای ما ثبت شود. بازیکنان خواسته‌های ما را به خوبی در زمین اجرا می‌کنند و مسئولیت این عملکرد برعهده من است و باید آنها را رفع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درمورد اینکه چرا در جریان بازی به تصمیمات داوری اعتراضی نمی‌کند، گفت: وقتی داور سوت زده و خطا اعلام کرده هرچقدر هم اعتراض کنم کمکی به تیمم نمی‌شود. اگر در یک بازی حساس بازیکن من الکی اخراج می‌شود کاری از دست من برنمی‌آید. وقتی مقابل گل‌گهر در دقیقه دوم گل آفساید خوردیم و اطمینان دارم که آفساید بود کاری از دستم ساخته نیست. همیشه به بازیکنانم می‌گویم که فوتبال را رها نکنند؛ اگر سر زمین داد و بیداد کنم یا اینجا از داوران انتقاد کنم مشکلی حل نمی‌شود. باید تیمم را قوی‌تر کنم و به از لحاظ فوتبالی جلو برویم. کارشناسان باید نظر بدهند.

نویدکیا درخصوص مصدومیت یاسین سلمانی، عنوان کرد: امروز دچار مصدومیت شد. همسترینگ او دچار مشکل شده و طی روزهای آینده پزشکان می‌توانند درموردش اظهارنظر کنند. به هر حال او آسیب دیدگی دارد و احتمالاً چند هفته‌ای دور از بازی‌ها باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا