اخبار ورزشیفوتبال ایران

نویدکیا: باهوش بودیم می توانستیم ۳ امتیاز را مقابل گل گهر بگیریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دو تیم مقداری احتیاط کردند اما اگر باهوش بودیم می توانستیم ۳ امتیاز را مقابل گل گهر بگیریم.

به گزارش پیشرو ورزش، محرم نویدکیا پس از توقف خانگی مقابل گل‌گهر اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. گفته بودم بازی پیچیده‌ای از لحاظ تاکتیکی خواهد بود. نیمه اول فوتبال پایاپایی بود. باید واقع بینانه گفت که گل گهر موقعیت خیلی خوبی داشت که خوشبختانه نتوانست از آن استفاده کند. روی هم رفته در نیمه اول بازی خیلی جذاب نبود. حس می‌کنم دو تیم مقداری احتیاط داشته باشند. ما هم در این نیمه کمی عقب بازی کردیم و پرس های خوبی نداشتیم.

وی افزود: روی توپ های برگشتی چند توپ خیلی بد را لو دادیم. در بازیسازی هم چند توپ لو دادیم. ولی نیمه دوم خیلی خوبی داشتیم. بازی را خوب اداره کردیم. سعی کردیم از فضای پشت مدافعین آن ها استفاده کنیم. یک دو موقعیت خوب داشتیم اما استفاده نکردیم. اگر منطقی حرف بزنم، توپ مقداری از سوی گل گهر روی هوا بود. اگر نوع بازی متفاوت تر بود شادی بازی جذاب تری می شد.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: نیم‌فصل اول و سال گذشته بازی‌های جذابی با گل‌گهر داشتیم اما در این بازی فراتر از آنچه که باید، توپ‌ها روی هوا بود. باید حواس‌مان را روی توپ‌های برگشتی بیشتر جمع می‌کردیم. گل‌گهر از همه جای زمین ارسال‌های بلند داشت و سعی می‌کردند از کی‌روش استفاده کنند. بازی از حالت طبیعی خارج شده بود ولی روی هم رفته این هم یک نوع فوتبال است و باید احترام گذاشت. مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود چون بازی فوق‌العاده‌ای نبود که خیلی در مورد آن حرف بزنم. نیمه دوم کامل در اختیار ما بود و بازی خیلی خوبی انجام دادیم و اگر باهوش‌تر بودیم می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

نویدکیا در مورد اینکه حریفان در نقش جهان برای برد وارد زمین نمی‌شوند و از سپاهان امتیاز می‌گیرند، اظهار داشت: این واقعیتی است که در فوتبال وجود دارد. من نمی‌توانم از حریف ایراد بگیرم که چرا این نوع را بازی کردید. هر تیمی حق دارد هر طور که دوست دارد بازی کند. ما باید تنوع تاکتیکی‌مان را بالاتر ببریم. بهتر موقعیت‌سازی کنیم و بتوانیم از شانس‌های‌مان استفاده بیشتری داشته باشیم.

وی ا فزود: این کار را خیلی خوب انجام ندادیم. خود ما با احتیاط‌تر بازی کردیم. بچه‌ها نیمه دوم بهتر شدند ولی نه آنچنان که باید در نیمه اول بازی می‌کردند. اینطور نبود. این مشکل ما است نمی‌توانیم از بقیه تیم‌ها ایراد بگیریم که چرا اینطور بازی می‌کنید. باید بتوانیم از فضاها بهتر استفاده کنیم. کنترل توپ بیشتری داشته باشیم. در زمین حریف بیشتر به هم پاس بدهیم و موقعیت‌سازی کنیم نفرات بیشتری در محوطه جریمه باید داشته باشیم. اینها کارهایی است که ما باید انجام دهیم و نمی‌توانیم از بقیه ایراد بگیریم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: دلم می‌خواهد از طرف خودم نیمه شعبان و عید نوروز را پیشاپیش به ایرانیان و سپاهانی‌های عزیز تبریک بگویم. امیدوارم سال خوبی برای همه باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا