اخبار ورزشیفوتبال ایران

نویدکیا از سپاهان خداحافظی کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از این تیم جدا شد.

به گزارش پیشرو ورزش، محرم نویدکیا سرمربی تیم سپاهان در تماس با مدیریت باشگاه و با اعلام مشکلات شخصی و نگرانی از عدم امکـان کمک به تیم فوتبال و دغدغـه هـواداران، انصراف خود را از ادامه همکاری در سال سـوم قـرارداد صراحتاً اعلام کرد.

در همین راستا باشگاه سپاهان اطلاعیه‌ای را به شرح زیر اعلام کرد:

“همانگونه که هواداران پرشور، ارزنده و فیهم طلایی‌دل و مردم خونگرم اصفهان شاهد و ناظر بودند حفظ ثبات و آرامش در حوزه ورزش به ویژه فوتبال اصفهان همواره از اولویت‌های اجرایی باشگاه بوده و از همین با اتخاذ تدابیر ویژه، سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی‌ها آینده خود را در حمایت از سرمایه‌های ارزشمند سپاهان استوار نمود.
در همین راستا انعقاد قرارداد سه ساله و شروع همکاری با آقای محرم نویدکیا در دستور کار قرار گرفت و به اذعان اهالی منصف فوتبال، حمایت‌های بی دریغی از سوی ارکان باشگاه به منظور حصول نتایج بلند مدت، مطلوب و در شان نام سپاهان انجام پذیرفت.
از آنجایی که کما فی سابق برنامه‌ریزی برای فصل آینده از چند ماه گذشته در دستور کار قرار داشت. جلسات متعددی با این عنوان تشکیل و خروجی جلسات مورد پیگیری مداوم قرار گرفت. لیکن محرم نویدکیا طی تماس با مدیریت باشگاه و با اعلام مشکلات شخصی و نگرانی از عدم امکان کمک به تیم فوتبال و دغدغه هواداران انصراف خود را از ادامه همکاری در سال سوم قرارداد صراحتاً اعلام کرد.
با عنایت به اینکه همه سپاهانی‌های اصیل به حسن نیت دلسوزانه نویدکیا باور دارند، ضمن سپاس فراوان از زحمات طاقت‌فرسای امروز و دیروز این وفادار طلایی، باشگاه سپاهان به درخواست او احترام گذاشته و اعلام می‌کند اگر چه این قرارداد متوقف می‌شود ولی سپاهان همواره افتخار آفرینی‌های او را فراموش نکرده و در ادامه مسیر پر فراز و نشیب آینده، بر همکاری و همفکری فنی ایشان تاکید دارد.
شایان ذکر است برنامه‌ریزی جهت انتخاب و معرفی گزینه‌های سرمربیگری سپاهان، به سرعت در حال انجام و در فرصت مناسب به اطلاع همگان خواهد رسید.”

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا