اخبار ورزشیسایر اخبار

نونهال سنگ‌نورد در کما/ زارعی: منتظر گزارش کارشناسی هیات اصفهان هستیم

رئیس فدراسیون کوهنوردی گفت: نونهال سنگ نوردی که روز گذشته سقوط کرده بود، در کما به سر می‌برد و برای اظهار نظر درمورد حادثه منتظر گزارش هیات اصفهان هستیم.

رضا زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد سقوط آرمان غیاثی کودک سنگ‌نورد در اصفهان اظهار داشت: پس از اطلاع از این اتفاق، هیأت استان را مأمور کردیم تا  علت این حادثه را دقیق بررسی کرده و گزارش خود را به فدراسیون ارسال کند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود طناب یا تشک استاندارد نبوده است، گفت: رشته سرطناب ربطی به تشک ندارد بلکه به طناب ارتباط دارد، برخی می‌گویند این کودک در انداختن طناب خود دچار اشتباه شده و برخی می‌گویند طناب استاندارد نبوده است. هنوز چیز دقیقی نمی‌توان گفت تا زمانی که کار کارشناسی صورت بگیرد.

رئیس فدراسیون کوهنوردی عنوان کرد: تنها چیزی که الان اهمیت دارد این است که این کودک مصدوم سلامتی خودش را به دست بیاورد. متأسفانه او در حال حاضر در کما است و باید دعا کنیم که برگردد. ما قطعا رسیدگی دقیق خواهیم کرد و با مقصران برخورد خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا مسابقات رسمی بوده یا خیر،‌ گفت: خیر رسمی نبوده است، باشگاه‌ها مسابقات داخلی برگزار می‌کنند و هیأت اصفهان مدعی است که آنها بدون اطلاع هیأت این مسابقات را برگزار کرده‌اند.

زارعی عنوان کرد: روز گذشته سلطانی‌فر وزیر ورزش با پدر این کودک صحبت کرد و مدیرکل استان و رئیس هیأت هم در بیمارستان حاضر شدند. وزیر ورزش هیأت را ملزم کرد که بررسی دقیق انجام دهد به احتمال زیاد در این هفته علت دقیق را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 1 =

دکمه بازگشت به بالا