اخبار ورزشیسایر اخبار

نوروزی: رفتار فدراسیون با من غیرطبیعی است

بازیکن تنیس روی میز ایران می‌گوید: سرمربی یک مقدار با من موضع داشت، اما خودم را به تیم ملی تحمیل کردم و فرصت ندادم کسی حذفم کند.

به گزارش پیشرو اسپرت، افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد کسب مقام سوم در مسابقات تور ایرانی اظهار داشت: مسابقات خوبی برگزار شد فقط یک مقدار زمان بندی و برنامه‌ریزی‌اش مشکل داشت. به عنوان مثال من که در انتهای جدول حضور داشتم باید چند ساعت منتظر می‌ماندم تا مسابقه بعدی‌ام برگزار شود. از سوی دیگر فدراسیون با توجه به اینکه هدفش از برگزاری این تورها حضور بازیکنان خوب بود اما برخی نفرات نیامدند. هدایی، احمدیان و میلاد لطفی حضور نداشتند، در صورتی که این بازیکنان حضور پیدا کنند سطح مسابقات بالا می‌رود و برای بازیکنان کم تجربه‌تر انگیزه ایجاد می‌شود.

* آیین نامه‌های فدراسیون برای تیم ملی شفاف نیست

بازیکن کهنه‌کار تنیس روی میز ایران در مورد اینکه گفته بود انتظار کم لطفی از خودش را داشت،؛ دلیلش چه بود، عنوان کرد:‌این حرف را با توجه به رفتارهایی که دیده بودم گفتم.در این ۵ ماه هیچ کسی جویای حال من نشد. با وجودی که مصدوم بودم هیچ کسی سراغی از من نگرفت و سه دوره اردوی تیم ملی که برگزار شد دعوتم نکردند و وقتی پرسیدم علتش چیست گفتند دعوت از بازیکنان بر اساس انتخابی تیم ملی بوده است. اگر انتخابی بوده متین حیدری، اصلا در انتخابی نبود. و اگر به انتخاب و سلیقه سرمربی بوده چرا نفرات دیگر دعوت نشدند.

وی ادامه داد: لطف‌الله نسبی گفته بود چون دوازدهم شدم دعوتم نکرده است اما من بی‌دلیل دوازدهم نشدم بلکه مصدوم بودم اما آنقدر آمادگی داشتم که بعد از ۵ ماه دوری در تور ایرانی روی سکو قرار گرفتم. به نظرم اگر آئین‌نامه‌ای وجود دارد باید شفاف‌تر اعلام شود و این شفافیت باید در انتخاب‌ها هم صورت بگیرد.  ما بازیکنان کم سن و سال‌تری نسبت به متین حیدری و متین لطف‌الله نسبی و آریا امیری داریم چرا آنها در تیم ملی حضور نداشتند.

* رفتارها با من غیر طبیعی است/ خودم را به تیم‌ملی تحمیل کردم 

نوروزی در مورد اینکه صحبت‌های شما به شکلی است که فدراسیون ظاهرا رابطه خوبی با تو ندارد، گفت: این موضوع غیر طبیعی است. در آن اوایل که لطف‌الله نسبی سرمربی تیم ملی شده بود روی من یک مقدار موضع داشت و با صحبت‌هایی که می‌کرد این را متوجه می‌شدم اما سعی می‌کردم خودم را به تیم ملی تحمیل کنم و این فرصت را ندادم که کسی بخواهد من را حذف کند اما متاسفانه با کوچکترین آسیبی که دیدم دیگر فراموشم کردند و هیچ کسی پیگیرم نشد.

* هر تیمی که قهرمانی می‌خواهد باید تیم خود را تقویت کند

وی در مورد حضور مجددش در پتروشیمی بندر امام گفت: خوشبختانه امسال تیم خوبی برای لیگ بسته شده و من هم یک سال دیگر در تیم استانم حضور خواهم داشت. دو اردو را پشت سر گذاشتم و از ۳۰ مهر هم مسابقات لیگ آغاز می‌شود.

بازیکن تنیس روی میز ایران در پاسخ به این سؤال که پتروشیمی همه ملی‌پوشان را گرفته و آیا فکر نمی‌کنید لیگ یک طرفه باشد، گفت:‌فکر نمی‌کنم اینطور باشد. شنیده‌ام تیم‌های دیگر هم می‌خواهند بازیکن خارجی جذب کنند. به هر حال هر تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید تیم خود را تقویت کند.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 3 =

دکمه بازگشت به بالا