اخبار ورزشیسایر اخبار

نعمتی پرچم کشورمان را تحویل نیکخواه بهرامی داد

مراسم جابجایی پرچم بین پرچمدار المپیک ریو ۲۰۱۶ و توکیو ۲۰۲۰ با حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

 به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از  روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان ظهر امروز  به همراه زهرا نعمتی قهرمان ارزنده تیر و کمان جهان و پارالمپیک با حضور در محوطه پرچم ملی باغ موزه دفاع مقدس، پرچم کشور عزیزمان را به صمد نیکخواه بهرامی پرچمدار کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۲۰ توکیو تحویل دادند.

در این مراسم زهرا نعمتی پرچمدار ایران در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو پرچم مقدس و سه رنگ  کشورمان را جهت اهداء به صمد نیکخواه بهرامی تحویل صالحی امیری داد و رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان نیز ضمن ادای احترام به شهدای ۸ سال دفاع مقدس و با آرزوی موفقیت و حضوری جوانمردانه برای تک تک ورزشکاران اعزامی ایران این پرچم را تقدیم پرچمدار کاروان ورزشی اعزامی کشورمان کرد. 

 صالحی امیری در بخشی از این مراسم اظهار داشت: هدف از انتخاب این مکان ادای احترام به پرچمداران همیشه زنده جمهوری اسلامی ایران یعنی شهدای گلگون کفن ۸ سال دفاع مقدس بود تا در سایه بلندترین پرچم ایران اسلامی نماینده ورزشکاران بعنوان پرچمدار این مسئولیت بزرگ و خطیر را بر عهده بگیرد.

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان از خانم زهرا نعمتی نیز بواسطه امانتداری و قبول مسئولیت پرچمداری در دور قبل بازیها تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت: امیدوارم کاروان پارالمپیک کشورمان نیز با پرچمداری شما حضوری موفق را در توکیو ۲۰۲۰ تجربه کند.

وی تاکید کرد: برای مردم ایران تک تک ۶۶ ورزشکار ایران اسلامی قهرمان هستند و همینکه توانسته اند سهمیه حضور در این رویداد بزرگ را بدست آورند و انشاله نمایندگانی شایسته برای کشورمان باشند قابل تقدیر است.

گفتنی است: هانیه رستمیان ملی پوش رشته تیراندازی کشورمان نیز بعد از توصیه کمیته بین المللی المپیک برای داشتن دو پرچمدار آقا و خانم برای هر کاروان، از سوی ستاد عالی بعنوان پرچمدار خانم کشورمان انتخاب شد که در مراسم رژه آئین افتتاحیه بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو در کنار نیکخواه بهرامی و در راس کاروان حضور خواهد داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا