اخبار ورزشیفوتبال ایران

نعمتی:می خواهیم در جام حذفی و لیگ قهرمان شویم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌خواهیم مثل دو سه سال قبل در جام حذفی هم قهرمان شویم و بتوانیم هم در لیگ و هم در جام حذفی قهرمان شویم. در لیگ قهرمانان آسیا که نیستیم.

به گزارش پیشرو ورزش، سیامک نعمتی بعد از پیروزی ۳ بر صفر مقابل ذوب آهن در جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. از این مرحله جام حذفی هم صعود کردیم و امیدوارم بتوانیم مثل دو سه سال قبل در جام حذفی هم قهرمان شویم و بتوانیم هم در لیگ و هم در جام حذفی قهرمان شویم. در لیگ قهرمانان آسیا که نیستیم اما امیدوارم در این دو جام قهرمان شویم.

وی تصریح کرد: در جام حذفی شانس هم دخیل است زیرا حریفان با قرعه کشی مشخص می‌شوند اما امیدوارم این مرتبه بتوانیم جام حذفی را به دست بیاوریم و مثل لیگ این جام هم برای ما مهم است و بتوانیم جام حذفی را هم تقدیم هواداران کنیم.

بازیکن پرسپولیس با اشاره به شرایط بد زمین ورزشگاه فولادشهر گفت: من قبلا به اصفهان آمده بودم و زمین خیلی خوب بود. نمی‌دانم در این چند سال با زمین چه کرده‌اند که این شرایط را پیدا کرده مثل زمین خاکی بود. حیف است که ذوب آهن تیمی با این امکانات که چندین سال است در لیگ برتر حضور دارد چنین زمینی داشته باشد این باشگاه منابع مالی دارد و امیدوارم به این زمین رسیدگی شود.

نعمتی در مورد مصدومان تیم پرسپولیس و فاصله کم مسابقات لیگ و برنامه فشرده مسابقات، گفت: مصدومیت داریم شرایط لیگ همین است و بعد از چند روز تعطیلی استراحت می‌کنیم و برای دور برگشت آماده می‌شویم و با آمادگی کامل به مسابقات برمی‌گردیم. فاصله کم بازی‌ها نیاز به زیر ساخت‌های خوب دارد که این زیر ساخت‌ها را در لیگ کشورمان نداریم. دست سازمان لیگ هم بسته است زیرا باید مسابقات زود تمام شود و جام جهانی را سال آینده در پیش داریم. با این حال این شرایط برای ما خوب بوده در قطر هم در لیگ قهرمانان آسیا سه روز یکبار بازی می‌کردیم و اکنون ۵ روز یکبار بازی می‌کنیم.

وی در مورد اینکه دوست دارد در خط دفاع بازی کند یا حمله گفت: فرقی نمی‌کند هرجا باشد بازی می‌کنم، مهم این است که تیم برنده شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 3 =

دکمه بازگشت به بالا