اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

نصیرزاده: بازیکنان جدید فولاد را از ۵ کارگزار مختلف گرفتیم

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: ۵ بازیکن جدید فولاد را از پنج کارگزار مختلف جذب کردیم.
به گزارش پیشرو ورزش، هوشنگ نصیرزاده درمورد آخرین وضعیت فولاد در نقل و انتقالات لیگ برتر، اظهار داشت: وضعیت ما خوب است اما متاسفانه یک جای خالی بیشتر نداریم‌. لیست فولاد پر شده و بازیکنانی که در تیم حضور داشتند، سال آینده هم قرارداد دارند. البته همچنان در حال مذاکره با چند بازیکن هستیم تا لیست خود را خالی کنیم. نزدیک چهار بازیکن را در اختیار گرفتیم. پنجمین بازیکن هم جذب شده و مقداری کارهای اداری‌اش باقی مانده که باید آن را انجام بدهیم. بازیکنان برتر برخی باشگا‌ه‌ها را جذب کرده و برخلاف تصور هر پنچ بازیکنمان، با پنج کارگزار مختلف با فولاد مذاکره و عقد قرارداد کرده‌اند.
وی اضافه کرد: مبلغ قراردادهایشان هم متعارف و حتی نزدیک به باشگاه‌های قبلی خودشان است. تیم ما اکنون در اردو است و قرار شد یک اردوی خارجی هم برویم. باید بازی‌ دوستانه هم در جریان این اردو برگزار کنیم.
مدیرعامل باشگاه فولاد درخصوص اینکه قوانینی مثل محدودیت ۱+۵ بازیکنان خارجی چه مقدار به فوتبال ما آسیب می‌زند و باعث بالا رفتن قیمت بازیکنان می‌شود، گفت: بازیکن خارجی ارزان‌تر از ایرانی است زیرا اکنون بازیکنان زیادی نداریم. اصلا دروازه‌بان زیادی نداریم. اقدامات فدراسیون فوتبال در راستای دلسوزی برای باشگاه‌ها است نه چوب گذاشتن لای چرخ آنها‌.
نصیرزاده تصریح کرد: در گذشته دیدیم بازیکنان خارجی به ایران آمدند نیمکت‌نشین بودند که فدراسیون الان می‌گوید اگر خارجی‌ها را بازی ندهید، نمی‌گذارم فصل آینده از این دست بازیکنان استفاده کنید. در واقع نگارش مقررات دلسوزانه است اما بحث این است که اکنون بازیکنان خارجی مانند هندوانه دربسته هستند. تا زمانی که قرارداد به آنها ندهید، تمرین هم نمی‌روند. دیده‌ایم برخی مواقع با بازیکن بی‌کیفیت قرارداد بسته شده و فیفا هم از آنها حمایت می‌کند. مشکلات متعددی دارد.
وی اضافه کرد: گزارش مجوز حرفه‌ای بود که با این وضعیت مالی هرچه جلوتر بروند، احتمال ورشکستگی باشگاه‌ها وجود دارد. به همین دلیل فوری تشکیل جلسه دادند تا برای باشگاه‌ها سقف خرید بگذاریم. قرارداد سقفی ندارد. می‌توانید همه پول خود را به یک نفر بدهید.
مدیرعامل باشگاه فولاد درپاسخ به اینکه آیا همه باشگا‌ه‌ها سقف بودجه را رعایت کرده‌اند، توضیح داد: باشگاه‌هایی که چیدمانشان برای قهرمانی است، ممکن است رعایت نکرده باشند‌. برخی باشگاه‌ها مثل تراکتور، پرسپولیس، سپاهان، استقلال و فولاد باید به مطالبات عمومی هم پاسخگو باشند. سطح توقعات عمومی در آذربایجان قهرمانی از تراکتور است. یک ایران دوست دارند پرسپولیس و استقلال قهرمان شود یا در اهواز فولاد. این موضوع روی مدیران برای جذب بازیکنان بهتر فشار می‌آورد و در این حالت ممکن است از سقف عبور کنند.
نصیرزاده افزود: البته این مسئله سقف ممکن است ۵_۴ باشگاه را بیشتر در برنگیرد و سایرین حتی به نصف سقف هم نمی‌رسند اما با این توصیف قانونی است که تا حدی بازدارندگی دارد و می‌تواند به پایین آمدن قراردادها کمک کند.
وی درمورد انتظار از یحیی گل‌محمدی و انتظار از این مربی، عنوان کرد: تیم قبلی من یعنی تراکتور بزرگ بود و فولاد هم باشگاه بزرگی است. تیمی که در لیگ برتر سابقه قهرمانی دارد و ۹ جام گرفته است. با هم راحت کار می‌کنیم و مکمل هم هستیم. او آدم نظام‌مندی است و بازیکنانی که برای عقد قرارداد به ما معرفی کرده، بازیکنان باکیفیت تیم‌های دیگر بودند. از پنج بازیکن جذب شده، چهار بازیکن در تمرین هستند و یک نفر هم احتمالا عصر امروز رونمایی می‌کنیم. دنبال یک دروازه‌بان هم هستیم که با توجه به نبودن گزینه در ایران، شاید از یک خارجی استفاده کرده و به سمت تکمیل تیم برویم.
مدیرعامل فولاد درخصوص اینکه آیا ورزشگاه شهدای فولاد برای میزبانی مشکلی ندارد، گفت: بخش سرویس‌ها و شماره‌گذاری صندلی‌ها انجام و درمورد مشکلات نور هم گفتیم مربوط به زمستان است و بحث خاصی نیست. برای بانوان هم ورودی جداگانه داریم اما مشکل مربوط به بانوان فرافوتبالی است که برای ورود آنها باید مقداری تسهیلات در نظر گرفته شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا