اخبار ورزشیفوتبال ایران

نصرتی: از فرد توهین کننده حتما شکایت می‌کنم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به اظهارات یک فرد و توهین‌هایی که به او کرده واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اظهارات سامان گوران گفت: شک نکنید که من از این فرد به مراجع قضایی کشور شکایت می‌کنم تا این گونه افراد بفهمند که چه می‌گویند و درباره چه اشخاصی صحبت می‌کنند. متاسفانه برخی ها برای جمع کردن فالوور در فضای مجازی هر چیزی را می‌گویند.

 وی ادامه داد: من سرم در کار خودم هست و درگیر تمرینات تیم هستم اما بابت این اظهارات بی ادبانه شک نکنید که شکایت خواهم کرد چراکه با وکیلم در این باره حرف زدم و بدون تردید این کار را می‌کنم تا افراد بدانند اظهارات‌شان چه عواقبی خواهد داشت.

 پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: البته این فرد به من پیامک داد و از من عذرخواهی کرد اما من به او گفتم که در یک صورت عذرخواهی او را می‌پذیرم و آن این است که به همان صورت که توهین انجام داده باید به همان صورت و در اینستاگرامش به صورت رسمی از من عذرخواهی کند و در غیر این صورت باید عواقب حرف‌هایی که زده را به جان بخرد.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا