اخبار ورزشیفوتبال ایران

نصرتی:شانس پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی بیشتر است

مدافع اسبق تیم‌ فوتبال پرسپولیس گفت:به اعتقاد من شانس پرسپولیس به مراتب خیلی بیشتر است و در واقع شانس خیلی زیادی برای ماشین‌سازی نمی‌بینم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازی دو تیم پرسپولیس و ماشین‌سازی، گفت: بدون شک پرسپولیس باید نهایت انرژی و تمرکزش را روی این بازی بگذارد. پیروزی در این بازی قهرمانی پرسپولیس را تا حدی زیادی مسجل می‌کند. در طرف مقابل ماشین‌سازی تیمی است که مساوی‌های زیادی دارد اما کم باخته و تیم قابل احترامی است.

نصرتی در مورد اینکه گفته می‌شود ماشین سازی این فصل برای تراکتورسازی بازی کرد گفت: بعضی تیم‌ها هستند که زیر نظر یک مرجع اداره می‌شوند اما چون در تقابل و رقابت با هم هستند این مساله خیلی به چشم نمی‌آید. مثلاً‌ استقلال و پرسپولیس همیشه در تقابل با هم هستند اما این حس در مورد دو تیم ماشین‌سازی و تراکتورسازی به وجود نیامده و به همین خاطر است که بحث‌هایی به وجود می‌آید و عده‌ای به این مسئله خرده می‌گیرند. باید شرایط طوری  باشد که ماشین‌سازی مستقل شود و از زیر سایه تراکتورسازی بیرون بیاید و به این ترتیب آینده خوبی هم خواهد داشت.

وی در خصوص نوع بازی ماشین‌سازی گفت: آنها فورواردهایی مانند رضا خالقی‌فر دارند که سرعت خوبی دارد، روی ضدحمله‌ها خطرناک است و می‌تواند گلزنی کند.آنها سعی می‌کنند فشرده دفاع کنند و از ضدحملات استفاده کنند. فکر می‌کنم تماشاگران در این بازی ورزشگاه را پر می‌کنند و به همین خاطر امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند انجام شود. دوست دارم ماشین‌سازی هم یک فوتبال روان را انجام بدهد و یک بازی جذاب را ببینیم که هم به دل تماشاگران و هم به دل خود بازیکنان بنشیند. من خودم بازیکن بودم دوست دارم از فوتبال لذت ببرم. همیشه دوست داشتم بازی طوری نباشد که بیگاری بکشیم، یعنی دفاع صرف کنیم.

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص تقابل این تیم با ماشین‌سازی در روز شنبه اضافه کرد: معتقدم این بازی یکطرفه می‌شود.  بازیکنان پرسپولیس برای اینکه خودشان را ثابت کنند، با انگیزه‌های زیادی در این بازی حاضر می‌شوند. حذف از لیگ قهرمانان آسیا باعث شد فشار روی پرسپولیس مضاعف شود. قطعاً بازیکنان این تیم می‌آیند که با یک بازی هجومی پیروز این بازی باشند تا هم قهرمانی مسجل شود و هم اینکه دل هواداران که از نتایج لیگ قهرمانان ناراحت هستند، شاد شود. به نظرم جریان این بازی به نفع پرسپولیس خواهد بود. البته در طرف مقابل، ماشین‌سازی تیمی است که کم گل خورده و ساختار دفاعی خوبی دارد. گل زدن به تیم‌هایی که ساختار دفاعی فشرده دارند کار سختی است و اینکه چگونه پرسپولیس در این بازی به گل می‌رسد هم مسئله مهمی خواهد بود.

مدافع اسبق ماشین سازی در مورد اینکه این تیم چقدر برای امتیازگیری مقابل پرسپولیس شانس دارد، گفت: جذابیت فوتبال به غیرقابل پیش‌بینی بودن آن است. بدون شک باید درصدی را هم برای ماشین‌سازی قائل باشیم. آنها تیم خوبی هستند اما آمار نشان می‌دهد که نتوانستند مقابل تیم‌های مدعی نتیجه بگیرند. با این حال فوتبال است و هزار اتفاق و باید ببینیم در روز بازی چه اتفاقی می‌افتد. به اعتقاد من شانس پرسپولیس به مراتب خیلی بیشتر است و در واقع شانس خیلی زیادی برای ماشین‌سازی نمی‌بینم.

وی در خصوص دیگر بازی‌های هفته بیست و نهم گفت: این هفته، هفته خیلی مهمی است. بازی سپاهان و پدیده دیگر بازی حساس این هفته است. سپاهان برای قهرمانی هنوز شانس دارد و علاوه بر این هر دو تیم به دنبال کسب سهمیه هستند، این بازی، بازی حساسی است و همزمان بودن مسابقات نیز این حساسیت را بیشتر می‌کند.

مدافع اسبق تیم ملی در مورد انتخاب سرمربی آینده این تیم گفت:‌من امیدوارم اگر پرسپولیس و برانکو به جمع‌بندی و توافق نرسیدند برانکو روی نیمکت تیم ملی بنشیند. به نظرم او بهترین گزینه برای تیم ملی است چرا که هم نسبت به فوتبال ایران شناخت دارد و هم نسبت به فوتبال آسیا و سابقه حضور در تیم ملی را هم دارد. به عنوان مدافع اسبق پرسپولیس نگران آینده این تیم می‌شوم اما به هر حال تیم ملی و منافع ملی در اولویت قرار دارند. فکر می‌کنم تماشاگران استقلال هم همیشه به برانکو احترام گذاشته‌اند چون او مربی نبوده که زیاد به حاشیه‌ها بپردازد.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا