اخبار ورزشیورزش تهران

نشست هم اندیشی هیات گلف استان تهران با صاحبنظران، پیشکسوتان، ورزشکاران، مسئولین کمیته ها و روسای هیات های حوزه ها و شهرستان ها

نشست هم اندیشی هیات گلف استان تهران با صاحبنظران، پیشکسوتان، ورزشکاران، مسئولین کمیته ها و روسای هیات های حوزه ها و شهرستان ها گلف استان برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در این جلسه که با حضور ایرجی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، قربانی مدیر روابط‌عمومی و مشاور فرماندار تهران، خسروی و سلیمانی معاونین سازمان ورزش شهرداری تهران و حسین رحیمی پور سرپرست هیات گلف استان و جمعی از صاحب‌نظران پیش‌کسوتان ورزشکاران و رؤسای کمیته‌ها هیئت گلف و روسای هیئت‌ها شهرستان ها انجام شد، در مورد برنامه‌های هیات و برگزاری کلاس‌های مرتبط بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این نشست، مقرر شد برای تمرین تیم دختران و پسران به‌منظور حضور در رقابت‌های استعداد های برتر کشور و همچنین برگزاری مسابقات لیگ مینی گلف تهران و بهکاپ برنامه‌ریزی شود و با هماهنگی مجموعه ورزشی تختی کلیه کمیته‌های هیات گلف بتوانند از این مجموعه به‌منظور توسعه این ورزش در شرق تهران و از امکانات این مجموعه با برنامه‌ریزی توسط هیات جنوب شرق تهران استفاده گردد.

همچنین مقرر شد طی هماهنگی‌ با اداره‌کل ورزش جوانان استان تهران و فدراسیون گلف با همکاری سازمان ورزش شهرداری در جهت توسعه ورزش گلف در مناطق مختلف شهر تهران برنامه‌ریزی شود و برگزاری کلینیک یک‌روزه تغذیه ورزشی، مکمل‌های ورزشی، روان‌شناسی و آسیب‌شناسی‌های در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه، مدعوین ضمن بیان نظرات خود پیشنهاداتی به‌منظور توسعه هر چه بهتر گلف در استان تهران ارائه دادند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا