اخبار ورزشیورزش تهران

نشست هم اندیشی مسئولین هیئت اسکواش جنوب شرق و استان تهران

نشست هم اندیشی مسئولین هیئت اسکواش جنوب شرق و استان تهران با محوریت توسعه ورزش اسکواش در سطح حوزه جنوب شرق برگزار شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، در این نشست که با حضور محمد آران (رئیس هیئت استان تهران) ، سهند کبیر جباری (دبیر هیئت استان تهران) حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت جنوب شرق تهران) ، سید مجید میرهاشمی (عضو هیأت رئیسه جنوب شرق و مسئول کمیته توسعه همگانی هیئت استان تهران) علی اسعدی راد (عضو هیأت رئیسه جنوب شرق) و لشگری (مسئول کمیته فرهنگی هیئت استان تهران) برگزار شد در خصوص توسعه ورزش اسکواش ، راکت بال و پدل در حوزه جنوب شرق تهران بحث و تبادل نظر گردید.

همچنین طرح های پیشنهادی هیئت جنوب شرق در راستای توسعه و گسترش رشته های اسکواشی به هیئت استان تهران تحویل گردید.

در این نشست محمد آران نیز ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در هیئت اسکواش جنوب شرق تهران با برگزاری دوره مربیگری درخواستی از طرف این هیئت موافقت نمود و ابراز امیدواری کرد برگزاری دوره های آموزشی به پیشبرد اهداف اسکواش در استان تهران کمک شایانی نمایند.

حسین شیرازی مقدم نیز با تشکر از حمایت های هیئت استان تهران گفت: با عنایت به وجود ویروس منحوس کرونا کار در هیئت جنوب شرق را تعطیل نکردیم و ضمن اجرای برنامه های آموزش مجازی و راه اندازی پویش های پیشگیری از کرونا ویروس ، با فعالیت های جهادی تلاش کردیم در کنار شهروندان باشیم.

در ادامه نیز سید مجید میرهاشمی به بیان طرح های ورزشی و اجرایی هیئت جنوب شرق پرداخت و نکاتی را در این خصوص عنوان کرد.

در پایان نیز لشگری نیز از اقدامات فرهنگی و جهادی هیئت جنوب شرق قدردانی و اینگونه اقدامات را یکی از نکات مثبت فعالیت های کاری در این هیئت عنوان داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا