اخبار ورزشیورزش تهران

نشست هم اندیشی مسئولین هیئت اسکواش تهران و جنوب شرق با مدیر مجموعه ورزشی تختی

نشست هم اندیشی مسئولین هیئت اسکواش تهران و جنوب شرق با مدیر مجموعه ورزشی تختی برگزار شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، در این نشست که با حضور محمد آران (رئیس هیئت اسکواش استان تهران) ، حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران) ، سید مجید میرهاشمی (عضو هیئت رئیسه اسکواش جنوب شرق تهران) و حمید رضا حسین پور (مدیر مجموعه ورزشی تختی ) به منظور توسعه و گسترش رشته ی اسکواش و پدل  برگزار شد ، مقرر گردید نسبت به احداث کورت های اسکواش  با کمک مجموعه ورزشی تختی اقدامات لازم صورت پذیرد.

در این نشست محمد آران نیز حمایت خود را از تشکیل و ساخت مجموعه ی پدل و اسکواش در این مجموعه ی ورزشی واقع در شرق تهران اعلام و ابراز امیدواری کرد با حمایت مدیریت ورزشگاه تختی و ساخت کورت های اسکواش و پدل این رشته های ورزشی مورد اقبال ساکنین شرق پایتخت قرار گیرد.

حمیدرضا حسین پور نیز ضمن تشکر از حضور مسئولین هیئت استان تهران و جنوب شرق یکی از اهداف مجموعه ورزشی تختی را رونق رشته های ورزشی در این مجموعه ی قدیمی شهر تهران بیان کرد و از احداث مجموعه با کاربری پدل و اسکواش استقبال نمود.

همچنین حاضرین در این نشست از فضاهای موجود در این ورزشگاه جهت احداث کورت های پدل و اسکواش بازدید بعمل آوردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 17 =

دکمه بازگشت به بالا