اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری نشست شورای روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان حوزه های و شهرستان های استان تهران به میزبانی شهرستان ری

نشست شورای روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان حوزه های و شهرستان های استان تهران با حضور مسئولان استانداری تهران، وزارت ورزش و جوانان و فرمانداری شهر ری به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهر ری برگزار شد.

به گزارش پیشرو اسپرت معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این نشست که با حضور امین بابایی (مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران) ، شریفی (مسئول امور استان های روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان) ، صداقت (معاون مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرری) و نظر (مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران)  در سالن جلسات فرمانداری شهرستان ری تشکیل شد، تاکید کرد: تبیین اقدامات دولت در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از سوی روابط عمومی ها ضروری است.
حسین توکلی کجانی گفت: پویایی روابط عمومی می تواند موجب افزایش امید در سطح جامعه شود. جامعه هدف ادارات ورزش و جوانان، قشر نوجوان و جوان است و از این ظرفیت بزرگ بایستی در تمامی عرصه های کشور استفاده کرد.
وی ادامه داد: روابط عمومی با اطلاع رسانی و انعکاس اقدامات می تواند در برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری موثر باشد. اخلاق مداری در فضای اخبار و اطلاع رسانی یک اصل است که بعضا در برخی موارد از آن غفلت و موجب آسیب می شود و در این راستا روابط عمومی ها می توانند با یک مدیریت منسجم از بروز چنین آسیبی جلوگیری کنند.
به گفته وی، شهرستان ری در ورزش قهرمانی کشور سرآمد است و تنها شهرستانی است که در سند توسعه ری، ورزش پهلوانی و زورخانه ای را مدنظر قرار داده است.
پیام نظر: ایجاد نشاط اجتماعی، دغدغه اصلی روابط عمومی های استان تهران است
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نیز در نشست شورای روابط عمومی های استان تاکید کرد: ایجاد نشاط اجتماعی، دغدغه اصلی روابط عمومی های استان تهران است.
در نشست شورای روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان حوزه های و شهرستان های استان تهران ، راهکارهای ایجاد نشاط اجتماعی با استفاده از ظرفیت روابط عمومی ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اساسنامه شورای روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان نیز تصویب شد.

در این نشست تخصصی پیام نظر کسب مقام های ورزشی را یکی از مولفه های موثر بر ایجاد نشاط اجتماعی برشمرد و گفت: روابط عمومی ها با انعکاس اخبار ورزشی و موفقیت های حاصل از آن، نقش مهمی در ایجاد شعف و نشاط مردمی که از نیازهای اساسی جامعه امروز است، دارند.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران افزود: خوشبختانه در سالهای اخیر در ادارات ورزش و جوانان استان تهران اتفاقات خوبی در زمینه ارتقای جایگاه روابط عمومی رخ داده و نگاه تخصصی و مدرن به آن بخشیده است.
مشاور مدیر کل ورزش و جوانان ادامه داد: اگر ورزش تهران امروز در فضایی امن و بی حاشیه در حال فعالیت است، ماحصل تلاش فعالان حوزه روابط عمومی است .
وی گفت: با تصویب اساسنامه شورای روابط عمومی اداره کل در ۸ ماده و ۱۲ تبصره ،امروز گام دیگری در جهت تحول در عرصه روابط عمومی ها برداشتیم.

در حاشیه نشست روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان های استان تهران با حضور حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، از فعالین حوزه روابط عمومی های استانداری تهران، فرمانداری ویژه شهرستان ری و ورزش و جوانان استان تقدیر شد.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا