اخبار ورزشیورزش بانوان

نتایج کمانداران کشورمان در بخش مقدماتی کامپوند زنان مشخص شد

در دومین روز از مرحله اول کاپ آسیایی تیراندازی با کمان در تایلند، نتایج کمانداران کشورمان در بخش مقدماتی کامپوند زنان مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در دومین روز از مرحله اول کاپ آسیایی تیراندازی با کمان در تایلند، نتایج کمانداران کشورمان در بخش مقدماتی کامپوند زنان مشخص شد.

ویدا حلیمیان و و راحله فارسی در پایان مرحله مقدماتی به ترتیب در رده دوم و دهم ایستادند. نمایندگان کشورمان در دور نخست مرحله حذفی استراحت خواهند داشت.

گیسا بایبوردی دیگر کماندار کشورمان با قرار گرفتن در رده بیست و نهم مرحله مقدماتی، در دور نخست مرحله حذفی با کمانداری از هنگ کنگ دیدار خواهد داشت.

در مرحله مقدماتی ۴٣ کماندار حضور داشتند.

مسابقات مرحله حذفی کامپوند بانوان فردا پیگیری خواهد شد.
با توجه به نتایج انفرادی کمانداران در دور مقدماتی، تیم ایران در رده چهارم قرار گرفت. تیم ایران باید در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بنگلادش قرار بگیرد.

مسابقات بخش تیمی و میکس، شنبه، ۱۰ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

تیم میکس کامپوند ایران با ترکیب ویدا حلیمیان و محمدصالح پالیزبان در پایان دور مقدماتی در بین ١۶ تیم اول شدو در دور یک هشتم مقابل سریلانکا قرار می گیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا