اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

نبی: تعامل و همکاری خوبی میان ما و کی روش است

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درخصوص شرایط فدراسیون و تیم ملی در فاصله ۱۸ روز مانده تا آغاز رقابت‌های جام جهانی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، هفدهمین نشست اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی با حضور مهدی محمد نبی نایب رییس اول فدراسیون فوتبال و مدیر تیم های ملی برگزار شد. در این نشست ابتدا محمدرضا تهرانی رییس کارگروه ورزش حزب موتلفه ضمن تاکید بر اهمیت حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر بر لزوم حمایت عمومی از ملی پوشان تاکید کرد. وی همچنین اظهار امیدواری کرد انتظار می رود ملی پوشان کشورمان با ارائه نمایش درخور توجه موجبات خوشحالی علاقه مندان بی شمار این ورزش و مردم را فراهم سازند

در ادامه این جلسه، تعدادی از اعضای کارگروه ورزش پرسش ها،پیشنهادات و نقدهای خود را در رابطه با مسائل و رخدادهای فدراسیون، فوتبال، کی روش و تیم ملی مطرح کردند. لزوم برنامه ریزی فرهنگی در خلال مسابقات جام جهانی،دلایل بازگشت دوباره کی روش به فوتبال ایران، چگونگی انتخاب خبرنگاران اعزامی به قطر، موضوع حضور بانوان در ورزشگاهها، دلایل عدم حضور نماینده هواداران فوتبال در مجمع و پاره ای سیاست های متناقض فدراسیون از جمله نکاتی بود که توسط اعضای کارگروه ورزش مطرح شد.
مهدی محمد نبی نایب رییس اول فدراسیون و عضو هیات رییسه کارگروه سخنران نهایی این نشست هم اندیشی بود که ضمن اظهار خرسندی از اینکه پس از مدتی وقفه فرصت حضور در جمع حاضر را پیدا کرده در پاسخ به نقطه نظرات حاضرین خاطرنشان کرد: مسئولان جدید فدراسیون در بدو ورود با مسائل مختلفی روبرو بودند از جمله اینکه چندین اعزام پیش رو داشتیم. ضمن اینکه با توجه به فرصت کوتاهی که تا جام جهانی قطر داشتیم می‌بایست از همان ابتدا بر تیم ملی متمرکز شویم. جمع بندی مباحث ما در هیات رئیسه این بود که با توجه به شناختی که کی روش از فوتبال و تیم ملی ما دارد و نیز در راستای انسجام و اقتدار بیشتر تیم از این مربی بخواهیم هدایت تیم را در دست بگیرد.

وی ادامه داد: انصافا هم او با تمام وجود تلاش کرده تا طی همین مدت کوتاه توان تیم ملی را ارتقا دهد. من سال‌ها با این مربی کار کرده‌ام و اعتقاد دارم باید کی روش را بعد از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات حفظ می‌کردیم و اجازه نمی‌دادیم برود. او شناخت کافی از فوتبال ایران پیدا کرده و بهتر از هر مربی خارجی با زوایای فوتبال ما آشنایی دارد. خوشبختانه تا اینجا نیز تعامل و همراهی خوبی بین فدراسیون و این مربی وجود دارد و قطعا این روند می‌تواند موجبات تقویت روحی ملی پوشان طی جام جهانی را فراهم کند.

نایب رئیس اول فدراسیون افزود: حضور تاج در راس فدراسیون و تلاش‌هایی که صورت گرفت موجبات ترمیم گسست فدراسیون فوتبال ما و مجامع بین المللی را فراهم ساخت. خوشبختانه اکنون ارتباط خوبی با تشکیلات قاره‌ای و جهانی فوتبال داریم و تلاش می‌کنیم این شرایط را تا حد امکان ارتقا دهیم. در همین رابطه لازم است به این نکته اشاره کنم که برخی از بی‌خردان و فرصت طلبان تلاش زیادی داشتند تا تیم ایران در جام جهانی حضور نداشته باشد اما سعی و تلاش فدراسیون جدید و اتخاذ دیپلماسی فعال، این مشکلات را از میان برد.

محمدنبی در ارتباط با جایگاه و اهمیت هواداران فوتبال گفت: فوتبال بیشترین تعداد علاقه مند به ورزش را در کشور دارد و نمی‌توان جایگاه این جمع کثیر را نادیده گرفت به همین دلیل من هم معتقدم باید نماینده جمعیت هواداران در مجمع فوتبال حضور داشته باشد شخصا این موضوع را پیگیری می‌کنم.

وی همچنین در رابطه VAR تصریح کرد: تعدادی از شرکت‌ها برای این منظور پا پیش گذاشته بودند که پس از بررسی های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم ضرورت دارد در این رابطه ابتدا منافع فوتبال و فدراسیون را در نظر بگیریم. قطعا این مهم به انجام خواهد رسید.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در خصوص شرایط کمپ استقرار تیم ملی در قطر اظهار داشت: قرار داد این مکان قبل از حضور مسئولین کنونی بسته شده بود.‌ شاید با این وجود به اتفاق کی‌روش مکان مذکور را کاملا بررسی و تا حد امکان، کم و کاستی‌ها را رفع کردیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا