اخبار ورزشیفوتبال ایران

نبی: بهاروند پیشنهاد پرداخت دلاری به اسکوچیچ را قبول نکرد/ستاد مبارزه با کرونا فقط برای فوتبال تصمیم نمی‌گیرد

دبیرکل فدراسیون فوتبالدر بهمن ماه سال گذشته پیشنهادی از طرف برخی‌ها به رئیس فدراسیون فوتبال ارائه شد که مطالبات اسکوچیچ به این شکل پرداخت شود اما در همان زمان آقای بهاروند با این پیشنهاد مخالفت کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی محمدنبی در خصوص جلسه شب گذشته اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال یک نهاد عمومی غیردولتی محسوب می‌شود. در بخش تعداد اعضای مجمع یک شیب ملایمی با رعایت مشارکت اعضا خواهیم داشت که رو به افزایش خواهد بود. از سوی دیگر سهم حضور بانوان در این بخش بیشتر شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که در خصوص ارکان فدراسیون فوتبال و کمیته‌ها چه تصمیماتی اتخاذ می‌شود، گفت: با توجه به رفرنس‌های بین المللی ارکان کمیته‌های قضایی، حسابرسی و … باید فرایند قانونی را طی کند و در مجمع آینده فدراسیون انتخاب شوند. این افراد انتصابی نخواهند بود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اظهار نظر شکوری مبنی بر اینکه قرارداد اسکوچیچ ریالی است ولی پیشنهاد شده بود این قرارداد به صورت دلار از سهم مطالبات ایران در فیفا به این مربی پرداخت شود، عنوان کرد: در بهمن ماه سال گذشته پیشنهادی از طرف برخی‌ها به رئیس فدراسیون فوتبال ارائه شد که مطالبات اسکوچیچ به این شکل پرداخت شود اما در همان زمان آقای بهاروند با این پیشنهاد مخالفت کرد ودیگر بحثی در این زمینه وجود ندارد. قرارداد آقای اسکوچیج ریالی است و به همین شکل هم پرداخت خواهد شد.

نبی در خصوص بیانیه تنی چند از مدیران باشگاه‌ها برای تعطیلی مسابقات لیگ برتر گفت: ستاد مبارزه با کرونا تصمیم می‌گیرد که مسابقات لیگ برگزار شود یا نه. این موضوع مختص فوتبال نیست و این ستاد در مورد تمامی رشته‌ها تصمیم می‌گیرد نه فقط فوتبال. منتظر تائید نهایی ستاد مبارزه با کرونا هستیم که ببینیم وضعیت چگونه خواهد بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا