اخبار ورزشیورزش های رزمی

نایب قهرمان جهان به جمع حامیان سازمان بنیاد خیریه کودکان پیوست

از سوی سازمان بنیاد خیریه کودکان سعید احمدی نایب قهرمان مسابقات جهانی پاریس به جمع تعدادی از قهرمانان جهان دعوت شد تا با برگزاری سمینارهای آموزشی درآمد حاصله را صرف بنیاد خیریه کودکان در جهان شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید احمدی نایب قهرمان مسابقات جهانی کاراته در پاریس که این روزها در آمریکا و اروپا در اردوی تمرینی خارجی تمرینات خود را پیگیری می‌کند و هفته آینده عازم سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان اتریش می‌شود از سوی سازمان بنیاد خیریه کودکان به جمع تعدادی از قهرمانان جهان دعوت شده تا با برگزاری سمینارهای آموزشی درآمد این سمینار صرف بنیاد خیریه کودکان در جهان شود.

این سمینار تا به امروز پنج مرحله در کشورهای مختلف دنیا با همکاری یونیسف صرف بنیاد خیریه کودکان شده است.

این بنیاد خیریه که با یونیسف همکاری دارد از سعید احمدی درخواست کرده برای برگزاری این سمینار آموزشی و مسابقه با فدراسیون کاراته ایران رایزنی کند تا حداقل یک مرحله سمینار آموزشی به سود بنیاد خیریه کودکان در ایران و با حضور قهرمانان داخلی و خارجی برگزار شود و درآمد حاصل از این کار خیر صرف بنیاد خیریه کودکان کار در ایران شود.

جورج تیرانوس قهرمان اروپا و جهان از کشور یونان، محمد الموسوی قهرمان آسیا از کویت،کاخا بالیسیا رییس فدراسیون گرجستان، ابراهیم مگدی قهرمان آفریقا و قهرمان کاتا از مصر،سندی قهرمان کاتا جهان در بخش بانوان از کشور فرانسه،ویکی پانتسیدا قهرمان اروپا و جهان در بخش بانوان از کشور یونان و تیزانوس قهرمان اروپا و جهان از کشور یونان و گوگیتاآرمانیا قهرمان اروپا ‌ جهان از گرجستان کاراته کاهای عضو این سازمان هستند.

 

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا