اخبار ورزشیفوتبال جهان

ناپولی بهترین گزینه برای خامس است

درحالیکه شایعات درباره انتقال خامس رودریگز به ناپولی به اوج رسیده، پدر او می‌گوید ناپولی برای پسرش بهترین گزینه ممکن خواهد بود.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و  به نقل از “ورزش سه”، در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی درباره انتقال قریب‌الوقوع خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی رئال مادرید که در حال حاضر به عنوان یار قرضی در بایرن مونیخ حضور دارد، به باشگاه ایتالیایی ناپولی مطرح شده و بر اساس ادعای رسانه‌های ایتالیایی، به نظر می‌رسد خامس بلافاصله  بعد از پایان رقابتهای کوپا آمه‌ریکا به ناپولی منتقل خواهد شد.

ویلسون رودریگز، پدر خامس که به گزارش رسانه‌‌های ایتالیایی تاثیر قابل توجهی روی پسرش دارد می‌گوید انتقال خامس به ناپولی در حال حاضر بهترین گزینه برای او خواهد بود.

پدر خامس در گفتگو با تلویزیون کالچیوناپولی۲۴ گفت:” دوران حضور خامس در پورتو، اسپانیا و بایرن همه و همه شرایط خاص خودشان را داشتند. ولی من معتقدم خامس همیشه در برخورد با فضای جدید خودش بوده و موفق شده از پس مشکل‌ها برآید”.

ویلسون رودریگز در ادامه گفت:” دوران حضور خامس در رئال زیر نظر آنچلوتی به نظر من بهترین دوران فوتبالی او بوده. بین او و آنچلوتی خیلی زود رابطه خوبی شکل گرفت و آنها برای هم احترام زیادی قائلند. خامس به خاطر کارهایی که آنچلوتی برایش کرده قدردان او است و به همین خاطر است که من معتقدم ناپولی که باشگاه خیلی خوبی است، در حال حاضر بهترین گزینه برای خامس است”.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا