اخبار ورزشیفوتبال ایران

ناظم الشریعه: درهای تیم ملی بر روی بازیکنان جوان باز است

سرمربی تیم فوتسال ایران گفت: هدف کادر فنی در تیم ملی جوانگرایی است و درب تیم ملی روی بازیکنان جوان همیشه باز است.

به گزارش پیشرو اسپرت، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در گفت گو با خبرنگار ورزشی فارس، بعد از پیروزی ۴ بر صفر تیم ملی فوتسال مقابل ترکمنستان گفت: خوشحالم و از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام. البته خوشحالی‌ام بیشتر به خاطر این است که مردم خوب ارومیه همانطور که از تیم ملی والیبال در مسابقات جهانی حمایت کردند  از تیم ملی فوتسال هم همین حمایت را داشتند البته والیبال رشته پرطرفدار در این شهر است.

وی گفت : همانطور که قبلا هم گفتم هدف کادر فنی در این مسابقات محک جدی بازیکنان جوان است تیم ملی در این مرحله از مسابقات که  تشکیل شده ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه در کنار هم است که عملکرد خوبی در بازی با ترکمنستان داشتند. البته این تیم به صورت چند لایه دفاع می‌کرد اما بازیکنانم به خوبی توانستند نکات فنی را رعایت و رو به بازی هجومی بیاورند و حاصلش هم پیروزی ۴ بر صفر مقابل این تیم بود.

سرمربی تیم فوتسال ایران گفت:  تیم ترکمنستان کار دفاعی و گروهی را خوب انجام می‌دهند اما ما روی حرکت این تیم برنامه داشتیم که خدا را شاکرم موفق هم شدیم. البته این تیم در مرحله نهایی که میزبان هستند می‌توانند برای هر تیمی در کشور خود خطرناک باشند.

وی گفت: باز هم تکرار می‌کنم هدف ما در تیم ملی جوانگرایی است و درهای تیم ملی  برای تمام بازیکنان جوان همیشه باز است اما برای بازی‌های جام جهانی باید ترکیب منسجم‌تر داشته باشیم به این دلیل  که در بازی‌های  جهانی برترین تیم‌های ملی هر کشوری حضور دارند.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 3 =

دکمه بازگشت به بالا