اخبار ورزشیفوتبال ایران

ناظم الشریعه:بازی مقابل ایتالیا برای تجربه اندوزی بازیکنان جوان بسیار مفید است

سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است برگزاری دیدارهای دوستانه باعث می‌شود تا بازیکنان جوان تجربه کسب کنند.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، تیم ملی فوتسال ایران برای انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال ایتالیا تا ساعتی دیگر تهران را به مقصد دوحه و سپس میلان ترک می‌کند تا در روزهای دوشنبه ۲۹ و سه شنبه ۳۰ دیماه به مصاف حریف اروپایی خود برود.

سید محمدناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در این باره به سایت رسمی فدراسیون گفت: تیم ملی پس از برگزاری دو مرحله اردوی آماده سازی در تهران، از ساعت ۲۲:۵۰ از طریق فرودگاه امام خمینی(ره)به دوحه و سپس میلان می‌رود.

وی ادامه داد: از ۲۵ نفر دعوت شده به اردو، ۱۴ نفر انتخاب شدند که ۱۳ نفر در ایران و حسین طیبی مستقیما به ایتالیا می آید.

تیم ملی فوتسال ایران با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه دو دیدار دوستانه با ایتالیا را برگزار خواهد کرد. ناظم الشریعه در این خصوص افزود: بازیکنان تیم اکثرا جوان هستند که برای اولین بار اعزام می‌شوند. این ملی پوشان از بازیکنان مستعد و با انگیزه لیگ فوتسال هستند. ما با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه دو دیدار دوستانه را در روزهای فیفا برگزار خواهیم کرد. در واقع تمام برنامه ما این است که بازیکنان را آماده کرده تا در مسابقات مهم پیش رو حضوری موفق داشته باشیم.

وی در پایان افزود: همانطور که می دانید مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا فروردین ماه برگزار می‌شود. بر همین اساس برگزاری بازی های دوستانه باعث می‌شود تا بازیکنان جوان تجربه کسب کنند. ما تلاشمان را می‌کنیم که بازیهای با کیفیتی را در دو دیدار برابر ایتالیا به نمایش بگذاریم و آماده رقابتهای سخت پیش رو شویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − شش =

دکمه بازگشت به بالا