اخبار ورزشیفوتبال ایران

ناظم‌الشریعه: ایران به عنوان تیم سوم جهان باید کم‌اشتباه بازی کند

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس‌ از بازی با قرقیزستان گفت: تا شروع مسابقات مرحله نهایی زمان کافی در اختیار داریم و به همین دلیل اصلا نگران نیستیم و ایرادات را تا آن موقع رفع خواهیم کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه در کنفرانس خبری گفت: قبل از هرچیز به مردم خوب ارومیه به دلیل حضور پرشورشان تبریک می‌گویم. بازی زیبا، پر گل و تماشاگرپسندی را شاهد بودیم و تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند.

وی با اشاره به وجود اشتباهاتی در خط دفاعی تیمش گفت: به هر حال تیم سوم جهان باید کاملا کم اشتباه بازی کند و همیشه به بازیکنانم هم گفتم، تیمی برنده است که کمتر گل بخورد. بدون شک تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه کار سختی است، به خصوص که زمان تمرین کمی داشته باشید. البته زمان کافی را تا مسابقات مرحله نهایی در اختیار داریم و به همین دلیل اصلا نگران نیستیم و این ایرادات را باید تا مرحله نهایی برطرف کنیم.

سرمربی تیم ملی با تشکر از عملکرد بازیکنان جوان تیمش گفت: این بازیکنان آینده فوتسال کشورمان هستند و ما در این مسابقات توقع خاصی از آنان نداشتیم، زیرا بازی در چنین جوی سخت است به خصوص که جوان هستند و بازیکنی که ۲۰ سالش نشده در حضور این تماشاگران و با زمان کمی که داشته، به میدان رفته است. البته صد درصد تغییراتی تا پیش از مسابقات مرحله نهایی خواهیم داشت و دو تورنمنت هم در پیش داریم که آنها را هم ملاک قرار خواهیم داد. مطمئنا از تیمی که ۸ یا ۹ تغییر داشته، توقع بیشتری نباید داشت و من از عملکرد بازیکنان راضی هستم.

ناظم الشریعه با انتقاد از عدم پخش مسابقات تیم ملی فوتسال گفت: امیدوارم صدا و سیما وقت بیشتری برای فوتسال بگذارد و پخش زنده مسابقات انجام شود، فوتسال سوم جهان است و پخش زنده موجب انگیزه بازیکنان می‌شود.

وی در پایان با قدردانی از میزبانی ارومیه گفت: از مردم خوب ارومیه باز هم تشکر می‌کنم. این مدت به ما خیلی خوب گذشت و فکر کنم مردم هم از بازی‌ها راضی بودند.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 19 =

دکمه بازگشت به بالا