اخبار ورزشیسایر اخبار

ناظمی رئیس فدراسیون اتومبیلرانی شد

مازیار ناظمی برای ۴ سال ریاست فدراسیون اتومبیلرانی را برعهده گرفت.

به گزارش پیشرو ورزش، مجمع انتخاباتی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری از ساعت ۱۰ به ریاست مهدی علی نژاد معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش آغاز شد. در این مجمع کیکاووس سعیدی نماینده کمیته ملی المپیک بود.

* جواد برات، عزیزه تراز، محمد فراهانی، ندا مطلبی، مازیار ناظمی و مهران همتیان نامزدهای ریاست فدراسیون بودند. فراهانی و مطلبی انصراف خود را اعلام کردند.

* براساس رای‌گیری صورت گرفته، با توجه به اینکه مازیار ناظمی با ۲۰ رای نتوانست آراء لازم را برای ریاست کسب کند، انتخابات به دور دوم کشیده شد.

* ناظمی، همتیان و برات ۳ کاندیدای حاضر در دور دوم بودند. ناظمی ٢۵ رای، برات ٩ رای، همتایان ۵ رای کسب کردند تا ناظمی برای ۴ سال رئیس فدراسیون باشد.

* مازیار ناظمی بعد از انتخابات گفت:مثل رشته موتورسواری و اتومبیلرانی انتخابات هم با هیجان پیش رفت. خوشحالم که با اعتماد شما انتخاب شدم. اکثریت قاطع آرا برای هر مدیری خطرناک است. امروز خانواده بزرگ این فدراسیون بعد از یک سال به برادر خود اعتماد کردند. وظیفه خود می دانم پاسخگو و خدمتگزار باشم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا