اخبار ورزشیفوتبال جهان

میلان ۰-۲ یوونتوس؛ مهاجمینی که تفاوت را رقم زدند!

یوونتوس باز هم سن سیرو را فتح کرد. در دیداری از هفته دوازدهم سری آ، یوونتوس موفق شد میزبان خود میلان را با دو گل مغلوب کند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از طرفداری- دو گل کریستیانو رونالدو و ماریو مانژوکیچ در شبی که گونزالو هیگواین هم پنالتی از دست داد و هم از بازی اخراج شد، پیروزی را در سن سیرو برای بانوی پیر رقم زد. 

مشخصات بازی

هفته دوازدهم سری آ

استادیوم سن سیرو

گلزنان: ماریو مانژوکیچ ۸′ و کریستیانو رونالدو ۸۲′ برای یوونتوس

ترکیب دو تیم

شرح بازی

در هفته دوازدهم رقابت‌های سری‌آ، دو تیم میلان و یوونتوس به مصاف هم رفتند. در دیداری که گونزالو هیگواین مقابل تیم سابقش به میدان می رفت و لئوناردو بونوچی کاپیتان فصل گذشته میلان، از روی نیمکت مقابل تیم سابقش بازی را آغاز کرد.

یوونتوس بازی را با برتری نسبی آغاز کرد و در همان دقیقه هشتم، ارسال الکس ساندرو از سمت چپ با ضربه سر چکشی ماریو مانژوکیچ بالاتر از ریکاردو رودریگز، به گوشه دروازه میلان رفت تا خیلی زود میزبان دروازه اش را باز شده ببیند.

ماریو مانژوکیچ

در ادامه باز هم یوونتوس برتری کاملی در زمین داشت و مانژوکیچ باز هم روی صحنه ای مشابه گل اول، می رفت دروازه میلان را باز کند که آلسیو رومانیولی مانع گلزنی مجدد او شد.

ضربه ناقص دیبالا که با برخورد به مدافع میلان کمانه کرده بود، در آغوش دوناروما قرار گرفت.  ضربه سوسو از راه دور به راحتی در اختیار شزنی قرار گرفت تا تنها موقعیت جدی میلان در این دیدار رقم خورد. در چهلمین دقیقه در حالی که یوونتوس در حال حمله بود، روی یک ضدحمله و پاس در عرض سوسو و حرکت هیگواین، توپ به دست بن عطیه مدافع یوونتوس خورد تا داور پس از بررسی صحنه آهسته توسط کمک داور ویدیویی، پنالتی را به سود میلان اعلام کند.

گونزالو هیگواین، مهاجم فصل گذشته یوونتوس پشت توپ قرار گرفت وضربه او به گوشه سمت راست شزنی رفت، اما با نوک انگشتان دروازه بان یوونتوس به تیر دروازه برخورد کرد و بخت اصلی روسونری برای به تساوی کشیدن کار از دست رفت.

وویچک شزنی - گونزالو هیگواین

نیمه نخست با همان تک گل مانژوکیچ ۱-۰ به سود یوونتوس به پایان رسید.

میلان نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در چهل و هشتمین دقیقه، ضربه چالهان اوعلو از پشت محوطه جریمه با فاصله کمی از کنار دروازه یوونتوس به بیرون رفت. در پنجاه و چهارمین دقیقه، پاس در عرض ساندرو از سمت چپ با ضربه پای چپ رونالدو همراه شد که واکنش دوناروما را به دنبال داشت.

در پنجاه و ششمین دقیقه ضربه آزاد زیبای دیبالا به تیرک دروازه میلان برخورد کرد. میلان برای دقایقی دروازه یوونتوس را تهدید کرد، ضربه هیگواین از کنار دروازه یوونتوس به بیرون رفت و کرنر ارسالی بازیکنان میلان با واکنش شزنی دور شد.

در هفتاد و ششمین دقیقه شوت از راه دور رودریگز با فاصله زیادی از بالای دروازه یوونتوس به بیرون رفت. در هشتاد و دومین دقیقه این یوونتوس بود که حساب کار را ۲-۰ کرد. ضربه کانسلو از سمت راست با دفع ناقص دوناروما جلوی پای رونالدو قرار گرفت و مهاجم پرتغالی یوونتوس طاق دروازه میلان را هدف قرار داد.

در هشتاد و چهارمین دقیقه، گونزالو هیگواین روی بن عطیه مرتکب خطا شد و پس از دریافت کارت زرد با مشاجره به داور پرداخت که با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد. جنجال زیادی از سوی هیگواین پس از این تصمیم ایجاد شد.

در نهایت بازی با برتری ۲-۰ یوونتوس به پایان رسید.

شرح گل‌ها

میلان ۰-۱ یوونتوس | ماریو مانژوکیچ – دقیقه ۸ | :   یوونتوس بازی را با برتری نسبی آغاز کرد و در همان دقیقه هشتم، ارسال الکس ساندرو از سمت چپ با ضربه سر چکشی ماریو مانژوکیچ بالاتر از ریکاردو رودریگز، به گوشه دروازه میلان رفت تا خیلی زود میزبان دروازه اش را باز شده ببیند.

میلان ۰-۲ یوونتوس | کریستیانو رونالدو – دقیقه ۸۱| : ضربه کانسلو از سمت راست با دفع ناقص دوناروما جلوی پای رونالدو قرار گرفت و مهاجم پرتغالی یوونتوس طاق دروازه میلان را هدف قرار داد

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − پنج =

دکمه بازگشت به بالا