اخبار ورزشیفوتبال ایران

میثاقیان: ملوان هم مثل استقلال و پرسپولیس یک تیم خاص است

سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر گفت: ملوان هم مثل استقلال و پرسپولیس یک تیم خاص است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ،اکبر میثاقیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار روز جمعه با ملوان در هفته چهارم لیگ یک گفت: ملوان همیشه ملوان است مثل استقلال و پرسپولیس که همیشه تیم‌های خاصی هستند ملوان هم یک تیم خاص است. من در این تیم بازی کرده‌ام و خاطرات خوشی با ملوان و هوادارانش دارم.در سال ۱۳۵۶ در ملوان بازی می‌کردم.

وی افزود: کارون هم تیم خوبی است که می‌خواهد در این فصل به لیگ برتر صعود کند. تیم ما بازی به بازی بهتر می‌شود و از نظر تاکتیکی به انسجام بهتری خواهیم رسید. در این سه هفته ما فقط دو بازی انجام داده‌ایم. تیم سیاه جامگان برای بازی با ما به خرمشهر نیامد. فکر می‌کنم تیم کارون در هفته هشتم به شرایط مطلوب برسد.

میثاقیان تصریح کرد: دوست دارم با صعود کارون مردم عزیز خرمشهر را خوشحال کنم و آنها نیز در لیگ برتر تیم داشته باشند.

سرمربی کارون اروند خرمشهر در مورد تیم‌‌های مدعی صعود به لیگ برتر گفت: برای اولین فصل است که می‌بینم ۱۰-۱۲ تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند لیگ سختی داریم. بازیکنان خوب زیادی هم بیرون مانده‌اند و لیگ یک بسیار جذاب و تماشایی و حساس است و مثل لیگ برتر خیلی از مردم پیگیر نتایج مسابقات لیگ یک هستند.

میثاقیان در مورد اینکه محسن قهرمانی اعلام کرده بود در بازی استقلال و راه آهن به خاطر فحاشی تماشاگران به ضرر استقلال قضاوت کرده گفت: بهتر است به گذشته برنگردیم. نبش قبر فایده‌ای ندارد. من خودم فیلم مصاحبه قهرمانی را ندیدم و بعد دوستان آن را به من نشان دادند. صحبت از گذشته دردی از فوتبال ما درمان نمی‌کند. فقط یک مساله مشخص است این که فوتبال همیشه در اذهان باقی می‌ماند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا