اخبار ورزشیفوتبال ایران

میثاقیان: در شرایط سختی پدیده را تحویل گرفتم

سرمربی تیم پدیده گفت: در شرایط سختی پدیده را تحویل گرفتم.

به گزارش پیشرو ورزش، اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از بازی پدیده مشهد و ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: این دومین هفته‌ای است که بنده سرمربی این تیم هستم و در این مدت ۱۰ روز تمرین کرده، ۲ بازی دوستانه انجام دادیم و ۱۰ روز است که پنجره نقل و انتقالات تیم باز شده است.

در شرایطی سخت تیم را تحویل گرفته‌ام

سرمربی تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه بنده تنها ۱۵ روز است که تیم را تحویل گرفته‌ام، ادامه داد: بنده جزو مربیانی هستم که با تیم‌های مشهدی ابومسلم، سیاه جامگان و پدیده افتخارات زیادی کسب کرده‌ام و اکنون در شرایط بسیار سختی تیم را تحویل گرفته‌ام.

وی افزود: اکنون که آن شور و هیجان قدیم در فوتبال نیست اگر یک‌دست و همدل نباشیم ممکن است این تیم هم مانند دیگر تیم‌ها نابود شود، باید کدورت‌ها را کنار بگذاریم و طبق سلیقه شخصی تصمیم نگیریم.

میثاقیان با بیان اینکه مالک تیم در رابطه با اتفاقات تیم تصمیم می‌گیرد، تکمیل کرد: من طرفدار مشهد هستم و تمام خانواده‌ام ابومسلمی هستیم و دوست دارم مانند ابومسلم این تیم هم در فینال جام حذفی رتبه کسب کند.

سرمربی تیم پدیده تاکید کرد: باید به یکدیگر کمک کنیم تا این تیم از شرایط فعلی خود بیرون بیاید؛ چند نفر از بازیکنان من سرما خورده و چند روزی تمرین نکرده‌اند ولی گفتند اگر بمیریم هم بازی می‌کنیم و این عرق آن‌ها به این شهر و تیم را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: وقتی ما با گل‌گهر و پرسپولیس بازی کردیم مربیان آن تیم‌ها به بنده گفتند چقدر تیم شما خوب شده و باید در رده‌های بالا بازی کند و شک نکنید جزو تیم‌های پنجم و ششم جدول می‌شوید.

میثاقیان با اشاره به اینکه وقتی یک مربی غیر بومی برای تیم می‌آید پشت او را می‌گیرید اما پشت من که بومی هستم را خالی می‌کنید، تکمیل کرد: بنده در این شهر افتخارات زیادی کسب کردم، بنده انزلی رفتم و تیمی که قرار بود سقوط کند را مانند سیاه جامگان و شاهین بوشهر نجات دادم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده متذکر شد: بنده با اینکه به تازگی عمل کردم اما بر خلاف تاکید پزشکم هنگام تمرین کنار تیمم آمدم و بیاتلو که یکی از بهترین مربیان کشور است را برای تیم دعوت کرده‌ام.

مقابل تیم خوب ذوب آهن برنده می‌شویم

وی با بیان اینکه من مرگ طبیعی ندارم و در زمین فوتبال خواهم مرد در خصوص تیم ذوب آهن عنوان کرد: تیم ذوب‌آهن تیم خوب و جوانی است و تارتار آن تیم را خوب ساخته اما بازیکنان ما برای برد این بازی هرکاری می‌کنند و به مدد آقا امام رضا(ع) برنده این بازی هستیم.

میثاقیان با خودداری از بیان کردن اسامی بیمارانی که گویا سرما خورده‌اند و ممکن است به بازی فردا نرسند، شایعه‌ای مبنی بر اینکه بناست تیم تمرینات خود را در تهران انجام دهد و در مشهد فقط بازی کند را رد کرد و متذکر شد: دلخوری‌هایی پیش می‌آید که این حرف‌ها زده می‌شود، بازیکنان ما از لحاظ روحی و بدنی وضعیت خوبی نداشت.

سرمربی تیم پدیده در پاسخ به اینکه چرا پس از بازی ذوب آهن بلیط بازیکنان این تیم به تهران گرفته شده است، تصریح کرد: تیم شخصی است و مالک تیم هرکار بخواهد می‌تواند انجام دهد اما حمیداوی گفته است تصمیم نهایی با بنده است، ما دیروز و امروز برای بازی زمین نداشتیم؛ این‌ها کدورت پیش می‌آورد در تهران اما در زمین چمن خوب پالایشگاه نفت پول دادیم و تمرین کردیم.

وی خاطرنشان کرد: این وضعیت وقتی پیش می‌آید مالک باشگاه دلخور می‌شود و می‌گوید کجا برویم وقتی اینجا به ما زمین نمی‌دهند؟ بنده اما عنوان کردم که در همین شهر زمین می‌گیریم.

میثاقیان در خصوص تغییر زمین بازی نسبت به بازی قبل در مشهد و وضعیت بازیکنان در زمین جدید بیان کرد: چمن ورزشگاه ثامن هم چمن خوبی است و خاطرات خوبی در آن زمین داریم، امیدواریم برای مردم پس از چندین خبر بدی که از تیم شنیدند با خبر برد تیم خوشحال شوند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده اذعان کرد: تیم ما بسیار وضعیت خوبی دارد، بازیکنان از لحاظ ذهنی بسیار آشفته بودند و اکنون می‌گویند که وضعیت خوبی دارند، زمان زیادی تا پایدار شدن وضعیت تیم باقی نمانده اما باید صبور باشیم

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شش =

دکمه بازگشت به بالا