اخبار ورزشیفوتبال ایران

میانجیگری شیخ‌سلمان برای پایان دادن به «زمین بی‌طرف»

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پایان دادن پرونده «زمین بی طرف» جلسه ای سرنوشت ساز با رؤسای فدراسیون های ایران و عربستان برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، سعد الحارثی، خبرنگار سعودی و عضو سابق AFC خبر داد که شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا جلسه‌ای مهم و سرنوشت ساز با رؤسای فدراسیون های ایران و عربستان برگزار می کند تا مشکل بازی در زمین بی طرف در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را حل کند.

شیخ سلمان با این میانجگری به دنبال پایان دادن پرونده «زمین بی طرف» است تا نمایندگان ایران و عربستان در صورت رقیب شدن در لیگ قهرمانان آسیا در خانه خود از رقیب میزبانی کنند.

این جلسه سرنوشت ساز بنا به ادعای این خبرنگار سعودی در آخر ماه سپتامبر(آخر ماه شهریور) برگزار می شود تا تکلیف این پرونده مشخص شود. با این تفاسیر مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان باید خود را برای دیدار با یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان آماده کند تا این پرونده نحس را برای همیشه ببندد.

انتهای پیام/ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا