اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

مومنی: ناظر فیفا ورزشگاه فولادشهر را تایید کرد

معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال توضیحاتی درمورد شرایط ورزشگاه فولادشهر برای بازی تیم ملی مقابل قرقیزستان ارائه کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، حامد مومنی پیرامون آخرین وضعیت چمن استادیوم فولادشهر برای برگزاری بازی تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان اظهار داشت: از ۳ هفته پیش که تصمیم بر این شد بازی در فولادشهر اصفهان برگزار شود، حوزه‌های بسیار زیادی را برای کار پیش‌بینی کردیم که دسترسی‌های مشترک هواداران که از نظر AFC و فیفا مورد اشکال بود را برطرف کنیم. درمورد میزان نور استاندارد ورزشگاه که بسیار دورتر بود، آب‌یاری اتوماتیک و اسکوربوردها با همکاری مجموعه ذوب‌آهن و فولادشهر با فدراسیون فوتبال، امروز خداراشکر شاهد شرایط استاندارد و خوبی هستیم.
وی ادامه داد: بر اساس نظر ناظران فیفا و AFC این استادیوم آماده میزبانی از بازی تیم ملی هست. اسکوربورد هم نمی‌شود بگوئیم بهترین کیفیت را دارد ولی در حدی هست که مسابقات این مرحله را بدون گزارش و نکته منفی برگزار کنیم و ایده‌آل است.
معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال درخصوص وضعیت چمن این استادیوم عنوان کرد: چمن بهتری از ورزشگاه نقش‌جهان در فولادشهر داریم. باشگاه سپاهان هم پس از این بازسازی‌های اخیر استادیوم فولادشهر، آن را به‌عنوان استادیوم میزبان برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرده زیرا ورزشگاه به استانداردهای میزبانی از رقابت‌های بین‌المللی رسیده است.
وی تاکید کرد: ناظر در اصفهان هست و بازدید هم از استادیوم انجام شده. فردا راس ساعت ۱۰ جلسه هماهنگی برگزاری بازی را خواهیم داشت و استادیوم موردتایید قرار گرفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 17 =

دکمه بازگشت به بالا