اخبار ورزشیفوتبال ایران

مومنی: ساپینتو با کنارگذاشتن یزدانی، استقلال را با آبرو نشان داد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با تشخیص ساپینتو و مدیریت علی فتح‌الله زاده حتما یک نفر به تیم اضافه می‌شود.

به گزارش پیشرو ورزش، محمد مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برد ۴ بر صفر استقلال مقابل ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر و کم شدن فاصله با صدر جدول، اظهار داشت: ملوان تیم بسیار خوب و آینده داری است. باید از مازیار زارع تشکر کنیم که می‌دانست اینطور بازی کردن با استقلال تبعات دارد اما تیمش منطقی بازی کرد. ملوان هم موقعیت‌های خوبی داشت. این تیم از تیم‌های ریشه دار و بزرگ کشور ما است که بازیکنان و مربیان بزرگی مثل سیروس قایقران، محمد احمدزاده، محمد حبیبی، مازیار زارع، پژمان نوری و… را به فوتبال کشور معرفی کرده است.

برنامه‌های استقلال بود که مقابل ملوان تبدیل به گل شد

وی افزود: الان زمینه احیا برای استقلال به وجود آمده، باید صبور باشیم و با تمرکز بالا به راهمان ادامه بدهیم. بازی این هفته با مس در کرمان و بازی بعدی با نفت مسجدسلیمان برای ما خیلی حیاتی است. امتیازات کامل این دو بازی می‌تواند ما را به صدرجدول نزدیک‌تر کند و پله های قهرمانی برای‌مان هموارتر می‌شود. الان ساپینتو بیشتر بازیکنان تیمش را شناخته، روش به کارگیری آن‌ها را می‌داند و می‌تواند راحت‌ این کار را انجام بدهد. او به جوِ تیم مسلط شده است. در نیم فصل گذشته تجربه گران بهایی را کسب کرده، به فوتبال ایران آشنا شده و می‌داند باید چه برخوردی داشته باشد. این‌ها مولفه‌هایی است که می‌تواند به ساپینتو و باشگاه استقلال خیلی کمک کند.

مومنی در مورد اینکه برخی معتقدند برد ۴ بر صفر نمی‌تواند دلیلی بر قدرت استقلال باشد،گفت: یک طرف این بازی ملوان بوده و استقلال در طرف دیگر قرار داشت. این تیم استقلال بوده که زمینه اشتباه تیم حریف را فراهم کرده و آن‌ها را تحت فشار قرار داده است. ملوان هم بازی خوبی انجام داد اما استقلال بوده که برای رسیدن به این موقعیت‌ها برنامه ریزی داشته، توانسته این موقعیت‌ها را خلق و آن‌ها را به گل تبدیل کند. به این ترتیب اعتماد به نفسی برای تیم به وجود آمده که در بازی‌های آینده می‌تواند خیلی کمک کند.

بازیکن در استقلال باید از جان و دل مایه بگذارد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درمورد کنار گذاشتن سیاوش یزدانی از تیم، عنوان کرد: این مساله نظر سرمربی است. او در مورد تیم و بازیکنان اختیار تام دارد. سرمربی تیم است و حق دارد. ما هم ورود نمی‌کنیم. به هرجهت از دید ساپینتو، سیاوش یزدانی اتفاقاتی را رقم زده است. باشگاه هم تمام تلاشش را به کار می گیرد تا پشت ساپینتو باشد و هرچه نیاز داشته باشد هم باشگاه برایش فراهم می‌کند.

وی در خصوص اینکه بسیاری معتقدند این اقدام ساپینتو نشان می‌‌دهد در کارش دیسیپلین دارد و به خاطر منافع تیم با کسی تعارف نمی‌کند، گفت: به گفته خود ساپینتو، خیلی به یزدانی میدان و فرصت داده شد اما خود بازیکن از این فضا استفاده نکرد. باشگاه نباید متضرر شود. بازیکن در تیم بزرگ استقلال باید از جان و دلش مایه بگذارد. علاوه بر اینکه منبع درآمدی بسیار خوبی دارند باید رضایت هواداران را نیز جلب کنند. یزدانی به هرحال در این زمینه موفق نبود.

مومنی تصریح کرد: همه چیز برای استقلال و برای زنده نگه داشتن نام استقلال است. ساپینتو با این عمل استقلال را با آبرو و زنده جلوه داد. در استقلال هر فردی هر عملی را نمی‌تواند انجام بدهد. هرکسی نمی تواند هرکاری دوست داشته باشد انجام بدهد. پیشینه و پشتوانه هواداری تیم می‌گوید چه کسی چه کار می‌کند و چه رفتارهایی دارد. این‌ها دال بر این است که این تیم زنده است. به خاطر همین ساپینتو چنین تصمیمی گرفت.

قول فتح‌الله زاده عملی می‌شود

وی در مورد اینکه الان در لیست تیم یک جای خالی ایجاد شده و قرار بود یک بازیکن جذب شود اما تا الان اتفاقی نیفتاده، اظهار داشت: هرقولی که علی فتح‌الله زاده داده حتما عملیاتی می‌شود. ما هم به او کمک می‌کنیم تا این اتفاق بیفته همانطور که در باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی کمک کردیم.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه با این حساب، جای خالی لیست استقلال حتما پر می شود، گفت: حتما. با تشخیص ساپینتو و مدیریت فتح‌الله زاده حتما یک نفر به تیم اضافه می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا