اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

مودریچ: فینال ۵۰-۵۰ است

ستاره رئال مادرید پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا به هواداران اطمینان داد که شاگردان آنچلوتی با تمام جان وارد زمین خواهند شد.
به گزارش پیشرو ورزش، لوکا مودریچ در نشست خبری پیش از بازی با دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: این فصل من کمتر از معمول در ترکیب حضور داشتم ولی برای من همواره رئال مادرید بالاتر از هر بازیکنی است. من همیشه در خدمتم تا به دستورات سرمربی انجام دهم. بسیار خوشحالم که اینجا هستم، ما قرار است مهمترین بازی فصل را انجام دهیم و برای این کار اعتماد به نفس خوبی داریم.
مودریچ گفت: همه ما را با اختلاف مدعی قهرمانی می‌دانند ولی اصلا ما اینطور فکر نمی‌کنیم و بازی فینال ۵۰/۵۰ است. ما ترجیح می دهیم که به این بازی متمرکز شویم و تا نهایت توانمان بجنگیم.
ناچو، کاپیتان رئال نیز که در نشست خبری حاضر بود، گفت: بازی در فینال لیگ قهرمانان اروپا بهترین چیزی است که می‌تواند برای یک فوتبالیست رخ بدهد، مخصوصا زمانی که پیراهن رئال مادرید را پوشیده باشی.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا