اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

مودریچ: رئال خانه من است

فوق ستاره رئال مادرید اعلام کرد که دوست دارد با این تیم بازنشسته شود.
به گزارش پیشرو ورزش، رئال مادرید با یکی از بهترین بازیکنان این دوره خود یعنی تونی کروس خداحافظی خواهد کرد و این ملی‌پوش آلمانی تابستان امسال بازنشسته خواهد شد. این هافبک آلمانی آخرین بازی خود را برای کهکشانی‌ها این شنبه در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند انجام خواهد داد.
از طرفی ۲ ستاره کهنه کار دیگر رئال مادرید یعنی لوکا مودریچ و ناچو فرناندز نیز به پایان قرارداد خود نزدیک می‌شوند و هنوز هیچ اطلاع رسانی مشخصی در مورد آینده آنها وجود ندارد.
در میان گمانه زنی‌ها مودریچ متنی را منتشر کرده و گفته است که در مورد حرکت بعدی خود تصمیم گرفته اما از توضیحات بیشتر خودداری کرده است. هافبک کروات فاش کرد که ایده او بازنشستگی در رئال مادرید است، باشگاهی که او آن را خانه خود می‌داند.
مودریچ در این باره گفت: من تصمیمم را در مورد آینده گرفته‌ام اما هنوز نمی‌توانم به شما بگویم. همیشه گفته‌ام می‌خواهم در رئال مادرید بازنشسته شوم، این چیزی است که من واقعا می‌خواهم. اینجا خانه من است و من مانند تونی کروس خداحافظی می‌خواهم.
مودریچ در ادامه تاکید کرد که می‌تواند در بالاترین سطح ادامه دهد.
وی افزود: نمی توانم بگویم چه زمانی خداحافظی می‌کنم، باید ببینم چه احساسی دارم اما در حال حاضر از نظر بدنی آنقدر احساس خوبی دارم که مطمئن هستم هنوز هم می توانم فوتبال بازی کنم. به سن نگاه نکنید، احساس خوبی دارم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا