اخبار ورزشیورزش تهرانویژه‌های خبری

مهندس میرهاشمی در گفتگو با پیشرو ورزش: با توجه به شیوع ویروس کرونا ورزش نیز بسیار بیشتر از موارد دیگر آسیب دید

عضو هیأت رئیسه هیئت اسکواش جنوب شرق و مسئول کمیته توسعه همگانی هیئت استان تهران در گفتگو با پیشرو ورزش گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا ورزش نیز بسیار بیشتر از موارد دیگر آسیب دید.

به گزارش پیشرو ورزش،مهندس سید مجید میرهاشمی  در گفتگو با پایگاه خبری پیشرو ورزش شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگار این پایگاه بود.

با سلام و ضمن تبریک سال ۱۴۰۰ ، سال گذشته را در عرصه ورزش چطور دیدید؟

ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تبریک سال ١۴٠٠ و آروزی موفقیت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و همچنین مردم عزیز ایران در خدمت شما هستم.
متاسفانه با توجه به شیوع ویروس کرونا که تمامی امور را تحت تاثیر خود قرار داده ، ورزش نیز بسیار بیشتر از موارد دیگر آسیب دید و مخصوصا ورزش حرفه ای و مسابقات جهانی و داخلی که لغو و یا به زمان های دیگری موکول شد که باعث می شود عدم آمادگی جسمانی و روحی روانی ضربه های جبران ناپذیزی به ورزشکاران و ورزش وارد کند.

بعنوان عضو هیأت رئیسه ورزش اسکواش جنوب شرق تهران و مسئول کمیته توسعه همگانی هیئت استان تهران برنامه های اجرا شده را سال ۱۳۹۹ چطور ارزیابی می کنید؟

خوب صد البته که با وجود مشکلات عدیده ای که وجود داشت هیئت جنوب شرق فعالیت خوبی داشت و توانست در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی و نیز در خصوص اطلاع رسانی و کلاس های مجازی گام موثری را بردارد.
در کل مجموعه جنوب شرق در راستای اعتلای ورزش اسکواش، پدل و راکتبال گام های موثری برداشته که ان شاالله به زودی ثمره آن را خواهیم دید.

به نظر شما این رشته چه کمبود های دارد؟ برای رفع این کمبود ها چه پیشنهادی دارید؟

متاسفانه این رشته ورزشی که بسیار جذاب و انرژیک می باشد از لحاظ برند مارتکینگ و همچنین معرفی رشته های مربوطه فقیر مانده است و میزان آشنایی جامعه ورزشی با این رشته ورزش بسیار کم بوده است که در این امر نقش کمیته های فرهنگی و روابط عمومی فدراسیون و هیئت های وابسته بسیار مهم می باشد.

با توجه به اینکه در هیأت رئیسه هیئت اسکواش جنوب شرق هم عضویت دارید ، روند کاری این هیئت را چطور ارزیابی می کنید؟

خوشحالم از اینکه هیئت با جدیت و تلاش مضاعف در تمامی امور و از جمله اسکواش ، پدل و راکتبال و اطلاع رسانی و خدمات رسانی هرچه بیشتر به ورزشکاران حاضر هستید و ان شاالله که پیروز و سربلند باشید.

بعنوان مسئول کمیته توسعه همگانی هیئت اسکواش استان تهران ، چه برنامه هایی برای گسترش این ورزش در سطح استان تهران دارید؟

در خصوص کمیته توسعه هماهنگی با توجه به مدت کمی که تصدی این پست در اختیار اینجانب بوده است ، با دعوت بسیاری از دوستان و نخبگان امور اقتصادی و فرهنگی و شهری و اساتید دانشگاهی و ایجاد کارگروه های مختلف در صدد هستیم برنامه های متدون و مدرن در خصوص پیشرفت این ورزش را ارائه و به انجام برسانیم.

با قدردانی از شما به پاس اینکه وقتتان را اختیار رسانه پیشرو ورزش گذاشتید اگر حرف وسخن خاصی دارید بفرمایید؟

پیشرو ورزش همیشه در همه صحنه های ورزشی و اطلاع رسانی حاضر بوده و هست لذا برای شما و دوستانتان آروزی موفقیت روزافزون را دارم.
فراموش نکنید که صداقت کاری و خبر رسانی و اطلاع رسانی حقیقی را سرلوحه کارها و اخبارتان قرار دهید و با استفاده از نیروهای جوان و مستعد پله های موفقیت را طی کنید.

 

گفتگو/حسین شیرازی مقدم-مدیر پیشرو ورزش

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا