اخبار ورزشیفوتبال ایران

مهدی: تیم ملی خط قرمز ماست

مسئول برگزاری لیگ برتر گفت: هنوز برای حضور تماشاگران در ورزشگاه مجوز صادر نشده است.

به گزارش پیشرو ورزش، سهیل مهدی درباره اینکه آیا فدراسیون و سازمان لیگ قصد دارد در هفته‌های باقی‌مانده مسابقات را با تماشاگران برگزار کند، عنوان کرد: نهایت تمایل ما حضور گرم تماشاگران روی سکوهاست اما این موضوع همان طور که رئیس فدراسیون گفت منوط به تصمیمات بالادستی است تا مسئولان فدراسیون با مراجع بهداشت صحبت و رایزنی کنند. ما آماده خدمت هستیم هنوز مجوزی صادر نشده امیدوارم در این هفته این اتفاق بیفتد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره مشخص نشدن رای بازی سایپا و پیکان توسط کمیته استیناف، گفت: امیدواریم هر چه زودتر تصمیمات گرفته شود. هفته های آخر لیگ چالش‌هایی دارد که اعلام نتیجه می‌تواند به ما کمک کند.

مهدی در پاسخ به این سوال که برای سوپرجام زمانی مشخص شده یا خیر، خاطرنشان کرد: ما لحاظ کردیم اتفاق سال گذشته رخ ندهد. سال قبل در نیم فصل برگزار شد. به خاطر اردوهای متمرکز نتوانستیم در زمانی که می‌خواستیم سوپرجام را برگزار کنیم، یک ماه هم قرنطینه اعلام شده بود اما به خاطر قولی که داده بودیم این مسابقه را برگزار کردیم. برای فصل آتی هم جایی را دیده بودیم اما باید ببینیم اردوهای ملی به چه صورت است.

مهدی افزود: منتظریم برنامه سفرها اعلام شود. ۶ روز بعد از بازی با عراق نمایندگان ما در آسیا بازی دارند و این فشردگی را تا فینال لیگ قهرمانان داریم و این برنامه‌ریزی را برای ما سخت می‌کند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ درباره زمان تقریبی برای شروع فصل جدید، خاطرنشان کرد: اول یا دوم مهرماه بود امیدوارم بتوانیم این کار را انجام دهیم اگر نشود به خاطر اردوهای ملی مهرماه را از دست خواهیم داد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا ممکن است از حالا اعلام کنید اگر باشگاهی چند بازیکن ملی داشته باشد بازی آنها به تعویق می‌افتد؟ گفت: اینگونه بود هر تیمی ۳ بازیکن بیشتر در تیم ملی داشته باشد بازی نکند. قبلا به خاطر برنامه‌های تیم ملی امید چند هفته‌ای باشگاه‌ها درگیر بودند اگر برنامه تیم ملی مشخص شود دقیق اعلام می‌کنیم اما ما هنوز این مصوبه را داریم.

مهدی درباره اینکه آیا هر تیمی زور بیشتری داشته باشد بازی نخواهد کرد، یادآور شد: در لیگ فضا برابر است و در مسابقات بین‌المللی تیم ملی خط قرمز ماست. ما باید سعی کنیم بهترین شرایط را فراهم کنیم امسال هم ضرر نکردیم. امسال ۳ نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان صعود کردند و اگر مشکل نقل و انتقالات نبود فولاد هم صعود می‌کرد.

مهدی در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم درباره اینکه سال گذشته هم فصل تعطیلی نداشتیم و امسال هم مهرماه لیگ جدید شروع می‌شود آیا زمان استراحت برای بازیکنان در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: ما هم دلمان برای آنها می‌سوزد و شاید همه خسته شده اند اما باید ببینیم چرا این اتفاق افتاد. یک ماه را به خاطر قرنطینه از دست دادیم بعد بحث فیفا و لیگ قهرمانان بود. ما ۱۲ هفته در طول فصل تعطیلی داشتیم که تقریبا یک نیم فصل است. امیدوارم ختم بخیر شود و به مسیرمنطقی برگردیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا