اخبار ورزشیفوتبال ایران

مهدی:باید بازی‌های خوب را به شهرهای مختلف ببریم

مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: بد نیست که در شرایط کنونی به چمن ورزشگاه آزادی استراحت بدهیم.

به گزارش پیشرو ورزش، سهیل مهدی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال نساجی و مس، درمورد برگزاری فینال جام حذفی در تبریز اظهار داشت: باید بگویم که ۵ ورزشگاه را مورد بررسی قرار دادیم. ما ماموریت داریم که بازی‌های خوب را به شهرهای مختلف ببریم تا همه از فوتبال لذت ببرند.

وی ادامه داد: به هر حال هر تصمیمی یک سری نقاط مثبت دارد و برخی هم انتقاد می‌کنند. فکر می‌کنم تصمیم بدی نبود. مدت‌ها بود که ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را با هواداران پرشور خود ندیده بودیم.

مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: ورزشگاه آزادی بهترین ورزشگاه ما و مخصوص تیم ملی است. بد نیست که کمی به چمن آن استراحت بدهیم، چون بازی‌های لیگ را هم باید اینجا برگزار کنیم؛ البته تنوع هم بد نیست.

مهدی درمورد اینکه آیا تکلیف قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده تعیین شده است یا خیر، تصریح کرد: خیر؛ همه آسیا در این شرایط است. دو گروه متقاضی سهمیه داریم که قهرمان جام حذفی و لیگ هستند. عربستان مدل خودش را انتخاب کرده است. ما هم باید یک مدل را پیدا کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا