اخبار ورزشیفوتبال ایران

مهدوی کیا:کار تیم ملی با ژاپن، کره و استرالیا سخت است/امیدوارم تابوی حضور در فینال را بشکنیم

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت:ژاپن، کره و استرالیا تیم های بسیار قدرتمندی هستند و این کشورها از نظر امکانات شرایط بسیار خوبی دارند، به همین دلیل کار تیم ما سخت خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری پشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار اعزامی فارس از امارات، مهدی مهدوی کیا که شب گذشته به همراه علی دایی جزو میهمانان ویژه دیدار افتتاحیه جام ملت های آسیا بود در خصوص حضورش در این دیدار گفت:به دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مراسم افتتاحیه به امارات آمدیم و قرار است امروز یکشنبه به دبی برگردم.

وی در خصوص دیدار امارات و بحرین و ارزیابی اش از این مسابقه گفت: بازی خوبی انجام نشد و چنگی به دل نزد. نمی توانیم بگوییم بحرین تیم خوبی بود چون نسل طلایی که مقابل ما بازی می کردند را در اختیار ندارند. امارات هم همه برنامه هایش را روی  عمر عبدالرحمن ریخته بود و مصدومیت این بازیکن خیلی به این تیم ضربه زد.

وی با اشاره به اینکه در امارات می ماند تا بازی با یمن به اتمام برسد گفت: برای دیدار تیم ملی ایران با یمن دوباره به ابوظبی بر می گردم که بازی تیم ملی را تماشا کنم. بعد از آن امارات را ترک خواهم کرد ولی ان شااللهبرای فینال جام ملت های آسیا به امارات بر می گردم.

مدافع سابق تیم ملی در خصوص تیم ملی ایران و حمایت هایی که باید از این تیم صورت بگیرد گفت: ما همه حامی ایران هستیم چون تیم ملی کشورمان است. ما از ته دلمان دعا می کنیم و دوست داریم ان‌شاالله تیم ملی تابو را بشکند و به فینال جام ملت های آسیا برسد.

مهدوی کیا با اشاره به کار سخت ایران در مسابقات جام ملت های آسیا گفت: ژاپن، کره و استرالیا تیم های بسیار قدرتمندی هستند و کار خیلی سخت است. باید قبول کنیم که این کشورهایی که نام بردم از نظر امکانات شرایط بسیار خوبی دارند و به همین دلیل کار تیم ما سخت خواهد بود.

وی در پایان خصوص وضعیت خودش نیز گفت: در آلمان واقعا از نظر فکری و کاری راحت هستم، می دانید که مربی تیم ۲۱ ساله های هامبورگ هستم و درست است که کار سخت است اما تجربه خوبی برایم محسوب می شود. البته چون ما در آلمان خارجی هستیم سخت است که به سرمربیگری  در بوندسلیگا برسیم ولی همه تلاشمان را انجام می دهیم که هم تجربیات خوبی کسب کنیم و هم به دنبال فرصت باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − یک =

دکمه بازگشت به بالا