اخبار ورزشیفوتبال ایران

مهدوی‌کیا:‌ از بازی تیم قطر سورپرایز نشدیم

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: در بازی مقابل قطر موقعیت‌های زیادی داشتیم و در هر دو نیمه بهتر از حریف بودیم.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی مهدوی‌کیا پس از تساوی یک بر یک مقابل قطر در نخستین دیدار در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در نشست خبری اظهار داشت: ما ۲ امتیاز از دست دادیم. در هر دو نیمه تیم بهتر میدان بودیم. موقعیت‌های گل بیشتر هم داشتیم.

وی افزود: قطر از تک موقعیت خود استفاده کرد و گلزنی کرد اما خیلی خوب بود که ما بعد از اینکه گل خوردیم توانستیم به بازی برگردیم. امیدوارم در بازی‌های آینده بهتر نتیجه بگیریم.فیزیک بدنی ما خوب است اما بازیکنان ما ۲ سال از بازیکنان قطر کوچکتر هستند. نیاز به گلزنی داریم موقعیت‌های زیادی درست می‌کنیم تا گلزنی کنیم. مشکل اصلی ما گل نزدن است.

مهدوی‌کیا در مورد داوری مسابقه گفت: فکر می‌کنم داور عملکرد خوبی داشت. یک سری صحنه‌ها بود که نمی‌توانیم زیاد در موردش نظر بدهیم چون صحنه آهسته‌اش را ندیدیم، اما بازیکن حریف می‌توانست کارت قرمز بگیرد که داور به او کارت زرد نشان داد، اما در بازی‌ها از VAR استفاده می‌شود.

سرمربی تیم امید ایران تصریح کرد: از تیم قطر سورپرایز نشدیم و درست حریف به همان روشی بازی کرد که فکر می کردیم. شناخت خوبی از این تیم داشتیم و فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم. این بازی تمام شد و اکنون تمرکزمان روی بازی ترکمنستان است. ریکاوری‌مان را از الان شروع کردیم و می‌خواهیم در آن مسابقه پیروز شویم. برای همه حریفان‌مان احترام قائل هستیم ولی به سه امتیاز آن بازی نیاز داریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا