اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

مهاجری: بازیکنانم به توصیه ام گوش نکردند

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: ۲ امتیاز در تهران جا گذاشتیم اما یک امتیاز مقابل هوادار ارزشمند است.

به گزارش پیشرو ورزش، رضا مهاجری سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل هوادار تهران در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود. هنوز تیم جا نیفتاده است. بدن بازیکنان شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد. ما بعد از گل عقب‌نشینی هدفمندی داشتیم و می‌خواستیم از اشتباهات هوادار استفاده کنیم و به گل برسیم ولی یک گلایه از بازیکنان خودم دارم و ما به بچه‌ها گفته بودیم که هافبک‌های خلاقی تیم هوادار دارد که متأسفانه بچه‌ها گوش نکردند و گل تساوی را دریافت کردیم.

مهاجری: ما خلاقانه‌تر بازی کردیم ولی هوادار مالکیت بیشتری از بازی را در اختیار داشت ولی یک امتیاز هم مقابل تیم هوادار ارزشمند است. ولی حیف است در بازی که می‌توانستیم پیروز شویم ۲ امتیاز را جا گذاشتیم. به بازیکنانم خسته‌نباشید می‌گویم و امیدوارم هرچه جلوتر می‌رویم هماهنگ‌تر شویم. مجبوریم ۲-۳ هفته نتیجه‌گرا بازی کنیم تا ترکیب ما جا بیفتد. تقسیم امتیازات در این بازی عادلانه بود.

وی در ادامه افزود: تمام تلاش‌مان این است که روند روبه رشدی را داشته باشیم و روند ما رو به بالا باید باشد. اگر این نباشد موج سینوسی گریبان تیم ما را می‌گیرد که اصلاً دوست ندارم این اتفاق برای تیمم بیفتد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا