اخبار ورزشیفوتبال ایران

مهاجرانی: سرعت بازی پرسپولیس کم شده، استقلال بازیساز ندارد

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: سرعت بازی پرسپولیس نسبت به فصل گذشته کم شده است و استقلال هم بازیکن بازیساز ندارد.

به گزارش پیشرو اسپرت، حشمت مهاجرانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار روز یکشنبه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: هم شما رسانه ها، هم بازیکنان و مربیان دو تیم و هم تماشاگران می دانند که این دو تیم در هر شرایطی باشند این بازی با همه مسابقات فرق دارد و حساسیت خودش را دارد. اینکه  دو تیم از مربیان ایتالیایی و آرژانتینی استفاده می کنند دلیل بر این نیست که استقلال مانند تیم های ایتالیایی و پرسپولیس به روش آمریکای جنوبی و آرژانتین بازی کنند. این خصوصیات بازیکنان است که به مربی می گوید چه روشی برای بازی تیمش به کار بگیرد.

وی افزود: هر دو مربی به تازگی به استقلال و پرسپولیس آمده اند و باید به آنها فرصت داد. مسابقه روز یکشنبه بزرگترین دربی قاره آسیاست.برنده شدن در این بازی خیلی اهمیت دارد و نمی توان گفت نتیجه این بازی اهمیتی ندارد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد شرایط فنی پرسپولیس گفت: پرسپولیس نسبت به فصل گذشته سرعت بازی اش را کم کرده و همین کم شدن فرصت باعث می شود که حریف فرصت داشته باشد تا آرایش دفاعی بگیرد. در فصل گذشته پرسپولیس سریع بازی می کرد و یک و دوهای خیلی خوبی انجام می شد که در این فصل هنوز این شرایط را در پرسپولیس نمی بینیم.

مهاجرانی در مورد شرایط  فنی استقلال عنوان کرد: استقلال در این فصل با سرعت بازی می کند اما همین سرعت باعث می شود که احتمال از دست دادن توپ با  سرعت هم وجود داشته باشد. البته در پس سرعت تیمی باید منطقی وجود داشته باشد. بزرگترین مشکل استقلال نداشتن بازیساز و بازیکن توپ پخش کن است. هنوز که هنوز است در استقلال صحبت از جانواریو، مجتبی جباری و حتی مجید نامجو مطلق است. بازیکنانی که بازیساز و توپ پخش کند بودند اما اکنون دیگر چنین بازیکنی در استقلال وجود ندارد. با این حال امیدوارم که شاهد یک بازی خوب و جوانمردانه را شاهد باشیم.

وی در مورد پیش بینی اش از نتیجه بازی دربی نود گفت: پیش بینی این مسابقه فوق العاده سخت است. دو تیم برای برد به میدان می آیند و قدم عقب نمی گذارند. تمام مسابقات لیگ یک طرف دربی هم یک طرف! این بازی برای تماشاگران، بازیکنان و مربیان دو تیم بسیار اهمیت دارد. من هم در موقعیتی نیستم که بتوانم نتیجه بازی را پیش بینی کنم. هر دو تیم بازیکنان تاثیرگذار و خوبی دارند.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا